Prezes McCormick Polska: Szansy na rozwój upatrujemy w nowościach produktowych
- Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
- Data: 15-01-2014, 11:10
- Planujemy dalej rozwijać nasze marki, wprowadzając na rynek nowe produkty oraz programy marketingu marek w 2014 r. Obserwujemy uważnie potrzeby polskich konsumentów oraz odpowiadamy na nie, inwestując w innowacje i wprowadzając je do sprzedaży - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Olivier Touzalin, prezes zarządu, McCormick Polska.

Olivier Touzalin, prezes zarządu, McCormick Polska
- Polscy konsumenci poszukują ułatwień w gotowaniu, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z naturalnego smaku gwarantowanego przez zastosowanie wysokiej jakości przypraw i ziół, a to jest powód dużej popularności mieszanek. Naszą szansę na dalszy rozwój na polskim rynku upatrujemy we wprowadzaniu nowych produktów, które spełnią oczekiwania konsumentów - mówi Olivier Touzalin, prezes zarządu, McCormick Polska. - W 2013 roku wprowadziliśmy do oferty wiele nowych produktów, łącząc w procesie ich tworzenia, wiodącą pozycję McCormick w obszarze innowacji smakowych z lokalnym doświadczeniem zespołu. To pozwoliło nam zamieniać globalne pomysły w koncepty produktów, które odpowiadają na lokalne gusta - dodaje.
Za swoje największe osiągnięcie w 2013 roku prezes McCormick postrzega wejście na rynek convenience. - Była to największa inwestycja McCormick na polskim rynku od czasu nabycia firmy Kamis. Obecnie oferujemy 24 dania w ramach naszej linii fiksów Kamis, w której każdy konsument znajdzie coś dla siebie - dodaje. - Kolejną innowacją, którą wprowadziliśmy z sukcesem na polski rynek pod marką Kamis, jest linia 4 mieszanek przypraw o nazwie Italian Line. Posiadamy w ofercie ponad 60 mieszanek w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, które są obecne na półkach sklepowych w całym kraju - mówi prezes.
Prezes zapewnia, że kierowana przez niego firma śledzi potrzeby konsumentów. - Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do oferty musztardy Kremskiej, która stała się bardzo popularna wśród polskich konsumentów. Rotacja tego produktu potwierdza naszą właściwą decyzję, a jego wprowadzenie na pewno pomoże nam wzmocnić naszą pozycję numer jeden w kategorii musztard w Polsce, gdzie Kamis jest liderem na rynku od wielu lat - dodaje. McCormick zmienia również oblicze swojej marki Galeo. - W 2013 roku rozszerzyliśmy ofertę o mieszankę do ogórków konserwowych - mówi prezes.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Japończycy stworzyli elektroniczne pałeczki, które wzmacniają słony smak
-
Musztarda rosyjska Prymat zmienia nazwę
-
Koniec z musztardą "rosyjską". Zmieni nazwę na "ostrą"
-
Producent przypraw przyznaje: Pandemia umocniła nasze marki
-
Producent przypraw rośnie 2,5 razy szybciej niż rynek
-
Mniej klientów sklepach. Najmniejsze spadki w dyskontach, największe - convenience
-
Marki Kamis i Galeo ujawniają wyniki analiz swoich produktów
-
Octim: Inwestujemy w technologię i moce, rozwijamy park maszynowy
-
Octim inwestuje. Wiceprezes: modernizacja produkcji pozwoli na rozwój
-
Sanepid ostrzega przed salmonellą w zielu angielskim
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (0)