Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes Nordisu: Klienci szukają nowych, unikalnych smaków

- Klienci są coraz bardziej ciekawi nowych, unikalnych smaków i szukają takich pozycji na rynku spożywczym - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Tomasz Meller, prezes Nordisu.

Prezes Nordisu: Klienci szukają nowych, unikalnych smaków
Tomasz Meller, prezes zarządu Nordis Sp. z o.o. // Fot. P.Pawłowski / ŻelaznaStudio

- Od kilku lat regularnie wprowadzamy na rynek kilkanaście produktów każdego roku - dodaje.

Jak przyznaje Tomasz Meller, wiele firm odstraszają pomyłki rynkowe wynikające z założenia, że w Polsce ludzie będą jedli te same produkty mrożone co na Zachodzie, np. ziemniaki zapiekane z serem czy krążki cebulowe. - Zresztą podobnie jest z produktami ze Wschodu. Mrożone pieczarki, bardzo popularne w Rosji, w Polsce kompletnie nie znajdują nabywców. Ale to właśnie dlatego należy cały czas wprowadzać nowe produkty, sprawdzać reakcje klientów, próbować nowych smaków i budować pozytywne nastawienie konsumentów do mrożonek - komentuje.

Zaznacza, że proces wprowadzenia produktu na rynek w zasadzie nie powinien się wydłużać. - Koszty wprowadzenia tzw. nowego indeksu nie uległy znacznej zmianie w ostatnich kilkunastu miesiącach. Ponadto, jeśli firma, jak w przypadku Nordis, może polegać na sprawdzonych dostawcach surowców i dysponuje sprawnym laboratorium, możne bardzo szybko testować nowe koncepcje i pomysły - mówi prezes.

Jego zdaniem, wprowadzenie nowego wyrobu na rynek bez kampanii reklamowej wymaga produktu o bardzo wysokiej jakości, aby bronił się smakiem. - Ale atrakcyjna cena w okresie promocyjnym i dobre opakowanie wydatnie pomagają. Do tego zaangażowany zespół sprzedaży, wzorowa logistyka i wysoka dostępność towaru. Gdy sprzedaż błyskawicznie rośnie, co zdarza się np. w sezonie lodowym, kluczowe jest zapewnienie szybkiej dostawy towaru z chłodni. Inaczej nawet z kampanią reklamową produkt mrożony nie będzie się sprzedawał, a efekt może być nawet odwrotny od zamierzonego. Nie można bowiem zmagazynować mrożonek czy lodów w dużych ilościach na zapleczu sklepowym - komentuje Tomasz Meller.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Meller RSS ALERT    /    Nordis RSS ALERT    /    mrożonki RSS ALERT    /    nowe produkty RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.70.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!