Prezes Pamapolu: Sprzedaż Sorelli w pierwszym kwartale jest już zauważalna
- Na koniec tego roku udział sprzedaży dżemów Sorella w naszej ogólnej sprzedaży wyniesie 2 proc. - mówi Krzysztof Półgrabia, prezes Grupy Pamapol.

W ubiegłym roku Pamapol kupił od Agros Novy markę Sorella wraz z kilkuprocentowym udziałem w rynku.
- Planujemy rozwijać w sposób organiczny tę markę. Rynek dżemów nie rozwija się zbyt dynamicznie, bo spożycie dżemów jest dużo niższe niż kilka lat temu. Jednak sprzedaż dżemów rośnie, ze względu na to, że w Polsce odchodzi się zupełnie od produkcji domowej - mówi Krzysztof Półgrabia, prezes Pamapolu.
Prezes przypomina, że pomysł na kupno marki Sorella wziął się stąd, że zależna spółka Pamapolu - WZPOW Kwidzyn - zajmująca się przetwórstwem owoców i warzyw, ma kilka miesięcy w roku wolne moce produkcyjne.
- Chcemy wykorzystać moce produkcyjne zakładu w Kwidzyniu do produkcji dżemów - mówi Krzysztof Półgrabia.
Po przejęciu marki Sorella Pamapol miał kilka procent udziałów w polskim rynku dżemów. W ciągu dwóch lat chce kontrolować kilkanaście procent tego rynku. Obecnie zdecydowanym liderem tej branży jest Łowicz, marka należąca do grupy Agros Nova.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
PMPPamapol SA |
Kurs: 2.2800 PLN
Zmiana: 0.0200(0.88%)
Aktualizacja: 03:03:2021
|

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.