Prezes Pamapolu: Zyski ze sprzedaży dżemów pojawią się już w tym roku
- Autor: Magdalena Brzózka, portalspozywczy.pl
- Data: 24-06-2010, 12:18

- Kupiliśmy od Agros Novy markę Sorella wraz z kilkuprocentowym udziałem w rynku, dlatego ten nowy dla nas biznes, będzie rentowny od początku i na koniec tego roku przyniesie całej grupie pierwsze zyski - mówi Krzysztof Półgrabia.
Jednak w tym roku sprzedaż dżemów nie wpłynie znacząco na wyniki całej grupy Pamapol, dopiero w przyszłym roku prezes spodziewa się, że udział sprzedaży dżemów w ogólnych przychodach grupy sięgnie 3-4 proc.
Po przejęciu marki Sorella Pamapol ma kilka procent udziałów w polskim rynku dżemów. W ciągu dwóch lat chce kontrolować kilkanaście procent tego rynku i zdobyć drugą pozycję po Łowiczu, który jest zdecydowanym liderem tej branży.
- Dżemy to dla nas nowy temat, uczymy się produkować i sprzedawać ten produktu. Najpierw chcemy wyprodukować całą serię dżemów a potem pomyślimy o poszerzeniu marki o nowe kategorie - mówi Krzysztof Półgrabia.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Finał historii z agrestem w tle. Rolnicze wsparcie przynosi korzyści
-
Pamapol zyskuje dzięki nowościom. Spółka dwukrotnie zwiększyła zyski
-
Robert Szataniak odchodzi z Pamapolu po ponad 20 latach
-
Polskie przetwórstwo wymaga zmian? Unijny komisarz ma pomysł
-
Pamapol: konserwy przestały być sexy. Firma musi się zmieniać
-
Pamapol poprawia wyniki mimo presji kosztowej
-
W Skierniewicach otwarto Centrum Przetwórstwa Produktów Ogrodniczych
-
FRSiH: Biznes spożywczy 4.0 – zdolności produkcyjne do potęgi (pełna relacja+wideo)
-
Herbapol włącza się w kampanię „Często dobre dłużej”
-
Polskie Owoce - limitowana linia dżemów Łowicz
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
- Kombinat Konopny: Robimy produkty zupełnie neutralne światopoglądowo
komentarze (0)