Prezes WSP Społem: Producentów pogrążają opłaty za obecność w sieciach handlowych
- Cena obecności w handlu nowoczesnym jest coraz wyższa. Przedstawiciele handlu dyktują warunki a mali dystrybutorzy mają niewiele do powiedzenia. Myślę, że będzie coraz gorzej i coraz drożej, przez co rentowność takich spółek jak nasza będzie spadać - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jerzy Misiak, prezes WSP Społem.

- W przeszłości ze względu na zbyt wysokie koszty zerwaliśmy współpracę z siecią Carrefour, jednak powróciliśmy już na półki tej sieci. Nie planujemy wychodzić z sieci handlowych, choć obecność tam jest coraz droższa przez co spada nam rentowność - mówi Jerzy Misiak.
Jego zdaniem firmom, które mają szeroką ofertę łatwiej jest negocjować warunki umów z sieciami handlowymi niż producentom pojedynczych produktów.
WSP Społem jest producentem majonezu kieleckiego.
