Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prezes WSP Społem: Rynek przypraw mokrych nadal jest rozwojowy

Szacuje się, że polski rynek przypraw mokrych warty jest ok. 1,5 mld zł. - Oznacza to, że jest on wciąż atrakcyjną gałęzią przemysłu spożywczego, dającą spore możliwości inwestycji i rozwoju - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Michał Mius, prezes zarządu WSP Społem.

Prezes WSP Społem: Rynek przypraw mokrych nadal jest rozwojowy
Michał Mius, prezes zarządu WSP Społem

- Jako firma mająca ponad 95 letnie doświadczenie w branży obserwujemy pojawiające się na nim trendy i w miarę potrzeby dostosowujemy ofertę do wymagań konsumentów - to gwarantuje nam zachowanie wypracowanej i stabilnej pozycji. Przykładowo, w tym roku do naszej oferty wprowadzimy Sosy Kieleckie w plastikowych opakowaniach, które adresowane będą do osób ceniących wysokiej jakości produkty w praktycznych opakowaniach - zapewnia prezes WSP Społem.

Zgodnie z przeprowadzonymi badaniami artykuły takie jak majonezy czy musztardy to pozycje bardzo chętnie kupowane przez Polaków. Prezes spółki jest zdania, że w długiej perspektywie czasu ten trend się nie zmieni. - W okresach przedświątecznych odnotowujemy wysoką sprzedaż naszych tradycyjnych wyrobów. Produkty te idealnie komponują się z klasycznymi polskimi daniami. Wielkanoc i Boże Narodzenie to także właściwy czas do weryfikacji oferty - dodaje Michał Mius.

Na rozwój oraz ofertę spółdzielni mają wpływ konsumenci. – W końcu to do nich adresujemy nasze działania. W codziennej pracy łączymy tradycję wyrobu produktów z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi. Sądzimy, że to klucz do sukcesu - mówi prezes.

2015 r. był udanym czasem dla spółki. - We wszystkich grupach asortymentowych odnotowaliśmy wzrost sprzedaży. Zamierzamy kontynuować dotychczasową długookresową strategię rozwoju firmy opartą na trzech filarach: poszerzeniu portfolio produktowego, unowocześnieniu parku maszynowego oraz intensyfikowaniu działań marketingowych. Niezmiennie, koncentrujemy się na promocji naszych sztandarowych wyrobów, a niedługo na sklepowych półkach pojawią się nasze nowości produktowe zapewnia Michał Mius.

Wyroby WSP Społem dostępne są w większości sieci handlowych np. w  Makro, Selgros, Carrefour, Auchan, Kaufland, Tesco, Intermarche czy Leclerc. - Z roku na rok sukcesywnie zwiększamy liczbę kategorii produktowych oferowanych za pośrednictwem tego kanału.  Jesteśmy także obecni w mniejszych placówkach np. w sieci Żabka, Delikatesy Centrum oraz w sklepach osiedlowych. Bezpośrednio, za ich obsługę odpowiada zespół naszych przedstawicieli handlowych. Co więcej w niedługim czasie planujemy również nawiązanie współpracy z dyskontami -  widzimy w tym duży potencjał rozwoju - zapewnia Michał Mius.

Produkty spółki są również dostępne m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Australii czy w Kazachstanie. Jednocześnie firma stale poszukuje nowych rynków zbytu m.in. w krajach azjatyckich.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Mius RSS ALERT    /    WSP Społem RSS ALERT    /    rynek majonezów RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.226.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!