Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Primavika zakłada 20-proc. wzrost sprzedaży w 2012 r.

Mimo pewnego spowolnienia, firma Primavika w 2011 roku odnotowała wzrost sprzedaży na poziomie 6,3 proc. Natomiast biorąc pod uwagę dotychczasowy rozwój rynku jak i szereg działań rozpoczętych pod koniec ub.r. na 2012 rok założyliśmy 20 proc. wzrost sprzedaży produktów pod marką Primavika i Primaeco - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Paweł Skrzypczak, prezes Primaviki, producenta dań wegetariańskich i wegańskich.

Primavika zakłada 20-proc. wzrost sprzedaży w 2012 r.
Firma stale inwestuje w swoje marki Primavika i Primaeco

Jak dodaje, rok 2011 był rokiem trwającego światowego kryzysu, co nie było bez znaczenia dla rozwoju sprzedaży produktów wegetariańskich i ekologicznych w naszym kraju. Jednak perspektywy są dobre.

- Z uwagi na dynamiczny rozwój wegetarianizmu, świadomości ogólnej i coraz większego przywiązywania wagi do zdrowego odżywiania i stylu życia na pewno popularność naszych produktów wzrasta i będzie wzrastała coraz dynamiczniej. Tym samym i rynek dystrybucji będzie się ciągle rozwijał i rozszerzał. Kryzys powoduje zahamowanie dynamiki rozwoju większości dziedzin. Jednakże z uwagi na element świadomości konsumentów żywności "eko" i wegetariańskiej, kryzys nie spowoduje mocnego spowolnienia rozwoju tej dziedziny - komentuje Paweł Skrzypczak.

Zdaniem prezesa Primaviki - mimo iż "zdrowa żywność" (ekologiczna, wegetariańska) jest droższa od swych zwykłych odpowiedników o ok 30 proc. - to w porównaniu do produktów wysokiej jakości delikatesowych, ceny się wyrównują.

- Ogólnie pojęta "zdrowa żywność" ma za sobą wiele plusów, które powodują, że staje się coraz atrakcyjniejsza. Skład wykluczający sztuczne barwniki, konserwanty czy uzdatniacze oraz wyselekcjonowany dobór produktów powodują, że ludzie świadomi tego co raz częściej po nie sięgają. Lepszy smak, rosnąca świadomość, moda, dbałość o zdrowie swoje i bliskich powodują, że żywność ekologiczna oraz wegetariańska cieszy się coraz większą popularnością. Zdecydowana większość klientów, to osoby świadome produktu i jego walorów. Jest to trend pozyskujący coraz większe rzesze zwolenników. I będzie on rósł co raz dynamiczniej. Chociażby również z powodu coraz większej chemizacji żywności konwencjonalnej - podsumowuje prezes Primaviki.

Czytaj także: Primavika chce konsolidować. Powstanie nowatorski projekt z segmentu żywności wegetariańskiej

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Skrzypczak RSS ALERT    /    Primavika RSS ALERT    /    Primaeco RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    wegetarianizm RSS ALERT    /    przetwórstwo owocowo-warzywne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • szyportka 2012-11-22 21:39:35
    Jeżeli chodzi o tą firmę i jej produkty to jestem stałą ich \"zjadaczką\" :) polecam szczegolnie masla orzechowe

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.233.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!