Producenci owoców jagodowych stworzyli wspólną ofertę
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 20-01-2020, 13:10

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Integrujemy się jako środowisko. Wspólnie pracujemy nad tym by w maju przyciągnąć do sklepów jak najwięcej Polaków i potem promować codzienną konsumpcję owoców jagodowych do października. Promujemy „korzystanie z pełni sezonu na truskawki i wypatrywanie pierwszych polskich malin”. Podobnie w kolejnych tygodniach kiedy na rynku pojawiają się owoce jagody kamczackiej, borówki wysokiej, czarnej i czerwonej porzeczki, aronii oraz uprawianego w Polsce minikiwi. Tak stworzyliśmy realną „jagodową sztafetę - mówi Witold Boguta, prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw.
− Produkcja owoców i warzyw powinna się opierać na zorganizowanych sadownikach. Przewagą naszych konkurentów jest wyłącznie stopień zorganizowania. Chodzi także o to, aby organizacje reprezentujące producentów starały się ze sobą współpracować, a nie konkurować – podkreślił podczas otwarcia tegorocznych targów TSW Jan Krzysztof Ardanowski, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Jako dobry przykład minister podał wspólne kampanie promocyjne producentów owoców jagodowych.
komentarze (0)