Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Producent agrestu z reklamy Łowicza o współpracy z Maspeksem i problemach rolników

  • Autor: Albert Katana (op. AT)
  • Data: 06-07-2022, 13:40
Maspex uznał, że mój wizerunek na etykiecie uwiarygadnia i utożsamia, a zarazem personalizuje pochodzenie wsadu owocowego w tym dżemie, chyba w najlepszy możliwy sposób  - mówi nam Paweł Jaruga, właściciel plantacji agrestu na Lubelszczyźnie.
Producent agrestu z reklamy Łowicza o współpracy z Maspeksem i problemach rolników
Paweł Jaruga opowiedział nam o nawiązaniu współpracy z Maspeksem i marką Łowicz. fot. archiwum rozmówcy/twitter

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kim jest Paweł Jaruga, rolnik z etykiety dżemu Łowicz?

Jak pisaliśmy w tekście Łowicz z sezonową nowością. Twarzą produktu został rolnik w czerwcu Marka Łowicz do oferty sezonowej wprowadziła nowość – dżem agrestowy – powstały ze zbiorów pochodzących z Klementowic. Produkt jest dostępny w sieciach Lidl.

Receptura nowego dżemu Łowicz wykorzystuje agrest uprawiany przez Pawła Jarugę. Aby jeszcze mocniej podkreślić znaczenie współpracy z rolnikami i ich wkładu w tworzenie przetworów, marka postawiła na zaprezentowanie wizerunku Pana Pawła na etykiecie nowego dżemu. W ten sposób oddaje ukłon rolnikowi, którego zbiory zostały wykorzystane do powstania produktu - komunikował producent.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!