Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Owoce i warzywa

Producent przypraw rośnie 2,5 razy szybciej niż rynek

  • Autor: Albert Katana
  • Data: 12-01-2022, 09:28
Od 2019 roku Kamis urósł ponad 2,5 razy szybciej niż całość branży. W dodatku na każde 10 zł wydanych przez Polaków na przyprawy, 4 zł przypada na marki Kamis i Galeo.
Producent przypraw rośnie 2,5 razy szybciej niż rynek
Od 2019 Kamis urósł ponad 2,5 razy szybciej niż całość branży. fot. unsplash

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kamis o rynku przypraw w pandemii

 - Polacy czują, że dbają o swoje zdrowie poprzez przygotowywanie posiłków dla siebie i bliskich z wykorzystaniem składników, których jakości mogą być pewni. Dzięki temu nasze marki Kamis i Galeo zyskały na znaczeniu, a my jesteśmy odpowiedzialni za zapewnienie konsumentom najlepszych składników, aby każdy posiłek był wyjątkowym momentem - mówi w rozmowie z portalspozywczy.pl Łukasz Śliwiński.

Marki McCormicka rosną szybciej niż rynek

McCormick Polska skończył 2021 r. z mocną pozycją i udziałami rynkowymi w kategoriach przypraw oraz musztard.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!