Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Profi startuje z nową kampanią telewizyjną dla zup

W połowie stycznia firma Profi startuje z ogólnopolską kampanią sponsorską, promującą kategorię zup gotowych w opakowaniach typu softpack. Spot reklamowy pojawi się zarówno przed, jak i po wybranych programach telewizyjnych w największych, ogólnopolskich stacjach TV oraz w wybranych kanałach telewizji tematycznych.

Profi startuje z nową kampanią telewizyjną dla zup
fot. mat. pras.

Nowa kampania telewizyjna firmy Profi to zarazem jej pierwsza kampania wspierająca kategorię zup, jak również przypomnienie się konsumentom po długim czasie nieobecności w mediach o tak szerokim zasięgu. Choć poprzednie kampanie nie obejmowały swym zasięgiem telewizji, Profi nie tylko stale utrzymuje pozycję lidera na rynku pasztetów, ale zdobyło ją również dla kategorii zup gotowych.

- Zupy gotowe Profi produkowane są od 15 lat, lecz mimo znakomitych wyników sprzedażowych świadomość produktu wśród konsumentów jest wciąż niewielka. Po zmianie szaty graficznej opakowań i ulepszeniu receptur, chcemy szczególnie podkreślić unikatowość naszych zup, inspirowanych tradycyjną, polską kuchnią. Nasze zupy wyróżniają się na rynku domowym smakiem oraz zawartością kawałków warzyw i mięsa, czym zyskują coraz większą popularność. Poprzez kampanię telewizyjną chcemy zwiększyć świadomość, że Profi, oprócz doskonale znanych wszystkim pasztetów, posiada w swoim asortymencie również smaczne zupy. Ponadto dzięki niej szybko zbudujemy oczekiwany zasięg oraz dotrzemy do szerokiego grona konsumentów – mówi Anna Jackowicz, Dyrektor Marketingu w firmie Profi.

Zupy gotowe Profi nie różnią się od tych, przygotowywanych w domowej kuchni. Każda spośród 17 propozycji pełna jest kawałków warzyw, mięsa, z dodatkiem makaronu lub ryżu, dzięki czemu stanowi pożywną porcję obiadową, którą wystarczy jedynie przelać do garnka i podgrzać.

Kampania reklamowa zaplanowana jest na pierwszy kwartał roku 2020. Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Profi od 2017 r.

- Koncept kreatywny kampanii podkreśla, że zupa zakupiona w foliowym opakowaniu praktycznie nie różni się od tej ugotowanej w domu. Odwołujemy się do bardzo czytelnych ikon, takich jak drewniana deska do krojenia, świeże warzywa ułożone w kształt domku czy tradycyjny kuchenny garnek, który przekształca się w opakowanie Profi – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Za strategię oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Dodatkowym wsparciem dla kategorii zup będzie komunikacja poprzez kanały w mediach społecznościowych, działania PR, prowadzone przez agencję Sfera Group oraz promocja w punktach sprzedaży i współpraca z partnerami handlowymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Sfera Group RSS ALERT    /    Profi RSS ALERT    /    Anna Jackowicz RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    zupy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!