Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Prymat liderem wydatków na product placement w 2019 r.

Wartość lokowania produktu w 2019 r. w polskich kanałach telewizyjnych wyniosła 693,5 mln zł - co wynika z badania Pentagon Research, które powstały na podstawie cennikowych danych nadawców.

Prymat liderem wydatków na product placement w 2019 r.
Prymat wydał na product placement ponad 137 mln zł, Biedronka 53 mln zł/ fot. shutterstock

Pierwsze miejsce, ze sporą przewagą nad resztą stawki, zajmuje marka przypraw Prymat, która wydała na lokowania swoich produktów ponad 137,3 mln złotych (sponsor programu „Doradcy smaku” w TVN). Daleko za liderem są sieć detaliczna Biedronka (53,1 mln zł), która była sponsorem programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2 oraz firma Zwieger, produkująca naczynia i akcesoria kuchenne (18,7 mln zł).

Więcej na: .wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Prymat RSS ALERT    /    przyprawy RSS ALERT    /    Product placement RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.254.88
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!