• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Prymat: Obserwujemy rynek, nie wykluczamy żadnych przedsięwzięć

- Obecnie Prymat skupia się na powiększaniu udziałów rynkowych dla marek Prymat i Kucharek oraz dalszą rozbudowę dystrybucji dla marki Smak. Jednocześnie obserwujemy rynek oraz zachodzące w nich zmiany, nie wykluczając żadnych przedsięwzięć, dzięki którym firma Prymat mogłaby się rozwijać w podobnym tempie jak dotychczas - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marta Klęka-Nowa, z działu public relations firmy Prymat.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-07-2012, 12:02
Prymat: Obserwujemy rynek, nie wykluczamy żadnych przedsięwzięć
Prymat wszedł ostatnio w segment musztard, tzw. przypraw mokrych, sosów i marynat w płynie

W przeciągu ostatnich pięciu lat firma Prymat przejęła Pěkný-Unimex - czeskiego producenta przypraw oraz Smak - producenta przetworów warzywnych.

- Dzięki tym akwizycjom Prymat znacznie poszerzył zakres działalności zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych, a także wszedł w nowe kategorie produktowe. Aby zwiększyć konkurencyjność na rynku oraz rozwinąć moce produkcyjne, a także sprostać wzrostom sprzedaży, koniecznie były dalsze inwestycje w zakłady, infrastrukturę i park maszynowy. Ważnym wydarzeniem w 2011 roku była finalizacja budowy nowego zakładu produkcyjnego Smak - tłumaczy Marta Klęka-Nowa.

I tak ostatnio Prymat wszedł w segment musztard, tzw. przypraw mokrych, sosów i marynat w płynie. - Wprowadzenie nowych produktów to naturalne poszerzenie asortymentu o nową kategorię, która doskonale wpisuje się w portofolio marki Prymat. Produkty typu convenience, czyli gotowe do użycia, cieszą się coraz większym powodzeniem. Rozwinięcie asortymentu o marynaty i sosy w płynie to naturalne poszerzenie kategorii oparte na obserwacjach rynku oraz nowych możliwościach produkcyjnych związanych z rozwojem firmy oraz licznymi inwestycjami w zakłady produkcyjne i park maszynowy. Portofolio marki Prymat i Kucharek jest już dojrzałe asortymentowo, jednak stale podąża za zmieniającym się rynkiem - komentuje przedstawicielka firmy.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Seba 2012-07-02 16:44:20

    Fajna firma, super ludzie, profesjonaliści i fachowcy :))

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!