Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Purella Food podkręca tempo. W planach własny zakład i oferta dla dzieci

- Przez rok udało się nam mocno rozbudować portfolio. Teraz potrzebujemy wsparcia, zastrzyku – jednak nie energii, ale finansowego. To pomogłoby zbudować nam solidną dystrybucję i ułatwiłoby podbicie rynków eksportowych. W drugiej połowie tego roku zamierzamy dotrzeć poprzez agentów do Wielkiej Brytanii, Emiratów Arabskich oraz na Litwę, Łotwę i do Estonii - mówi w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl Artur Gajewski, sales&marketing director Purella Food.

Purella Food podkręca tempo. W planach własny zakład i oferta dla dzieci
Twórcy Purella Food (od lewej): Piotr Maciejewski, Artur Gajewski i Michał Czerwiński. fot. Purella Food

Purella Food stale pracuje nad poszerzaniem oferty. Ostatnio do portfolio firmy dołączyły takie produkty jak: smoothie z nasionami chia oraz przekąski Cubes Superfood Snack. Poza tym Purella wypuściła na rynek również certyfikowany produkt ekologiczny Raw Bites. Jednak, jak zapewniają przedstawiciele firmy, docelowo skupi się ona na żywności konwencjonalnej, dostępnej w szerokiej dystrybucji. 

- Rozpoczęliśmy również współpracę na wyłączność dystrybucyjną wyjątkowych chipsów z bananów marki Banana Joy produkowanych w Tajlandii. Chipsy są na rynku niecałe dwa miesiące i zostały bardzo pozytywnie odebrane przez konsumentów. Planujemy wprowadzać do Polski kolejne ciekawe produkty na zasadach wyłącznej dystrybucji pod parasolem Purella Food Distribution  – zapewnia Artur Grajewski.

Pod koniec tego roku spółka zamierza rozpocząć testy produktów dedykowanych bardzo wymagającym konsumentom – dzieciom. - Będą to batony oraz smoothie w plastikowej butelce z CGF (chlorella growth factor), czynnikiem wzrostu, który pozytywnie wpływa na wzrost fizyczny  i rozwój dzieci – dodaje Artur. Część z tych produktów będzie mogła pojawić się w szkolnych sklepikach.

Oferta Purella Food  ma się również wzbogacić o energetyczne i proteinowe produkty fit, dedykowane ludziom aktywnym.

- Na początku 2016 roku zaczynaliśmy z dwoma produktami, dzisiaj mamy w portfolio ponad 20 innowacyjnych produktów przekąskowych. Mamy ukształtowaną strategię rozwoju i konkretny cel– zapewnia Michał Czerwiński, członek zarządu Purella Food. Plan jest taki alby w ciągu 4-5 lat Marka Enjoy Pure Life stała się ulubioną marką Polaków w kategorii zdrowej żywności.

Na razie produkty Purelli powstają na liniach produkcyjnych spółki w trzech zewnętrznych zakładach produkcyjnych zlokalizowanych na terenie naszego kraju. – W ostatnim czasie zainwestowaliśmy w park maszynowy, w zaawansowane, wydajne linie. Docelowo zamierzamy zbudować własny zakład produkcyjny – dodaje Artur Gajewski.

2016 r. Purella Food zakończyła z 2 mln zł przychodów ze sprzedaży. - W tym roku chcemy podwoić sprzedaż. Po pierwszym kwartale widzimy, że nasz plan ma duże szanse powodzenia – zapewnia Artur Gajewski. Pięcioletnia strategia spółki zakłada osiągnięcie w 2020 roku 30 mln zł przychodów, które będą generowane również przez akwizycje.

Założona w 2015 roku polska spółka Purella Food zajmuje się produkcją żywności z wykorzystaniem chlorelli, słodkowodnej algi pochodzącej z Korei oraz innych składników z kategorii superfoods takich jak miechunka peruwiańska, acai czy surowe kakao. Produkty Purella Food dostępne są w sieciach Rossmann, Piotr i Paweł, Carrefour, Selgros oraz Delikatesy Centrum.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Purella Food RSS ALERT    /    chlorella RSS ALERT    /    Artur Gajewski RSS ALERT    /    Michał Czerwiński RSS ALERT    /    Piotr Maciejewski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.204.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!