• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Purella Food wspiera kampanię „Młodość bez procentów”

Purella Food, producent i dystrybutor zdrowej żywności, już po raz kolejny angażuje się w akcję CSR, wspierając kampanię społeczną „Młodość bez Procentów”. Jej celem jest edukacja młodzieży w kwestii ograniczania spożywania alkoholu i pokazania im alternatywnych form spędzania wolnego czasu. Akcję wspierają m.in.: Agnieszka Rylik, Paulina Sykut – Jeżyna i Victor Borsuk, ambasador marki Purella Food.
  • Autor: portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 31-08-2017, 15:49
Purella Food wspiera kampanię „Młodość bez procentów”
fot. materiały prasowe

„#wlaczemocje to hasło przewodnie tegorocznej kampanii „Młodość bez procentów”. Wzrost świadomości młodzieży w kwestii spożywania alkoholu może uchronić przed nałogiem. Nie bądźmy obojętni – mówi Artur Gajewski z Purella Food.

"Młodość bez procentów" jest profilaktyczną kampanią informacyjno-edukacyjną Miasta Gdańsk, prowadzoną od 2002 r. przez Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień pod patronatem Prezydenta Miasta Gdańska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Badania pokazują, że 75% uczniów w wieku 12–13 lat ma za sobą kontakt z alkoholem a 34,2% nastolatków przyznaje, że pierwszy alkohol został im kupiony przez osobę dorosłą. W Gdańsku 77,5% gimnazjalistów i 92,4% uczniów szkół ponadgimnazjalnych sięgnęło kiedykolwiek po alkohol a 33% dorosłych było świadkiem spożywania go przez nieletnich. Celem tegorocznej kampanii jest pokazanie jak w inny, fajny sposób można spędzać wolny czas.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!