Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Purella Superfoods: Kategoria spożywcza dotąd nie była silna w on-linie. Pandemia to zmieni (wideo)

- Kupujemy rzadziej ale za to więcej. Wybieramy te marki, które znamy i którym ufamy. Klienci chcą spędzać jak najmniej czasu w sklepach, dlatego sięgają po sprawdzone produkty. Jeśli chodzi o preferencje zakupowe – to online – ten obszar biznesu najlepiej się rozwija od początku pandemii - mówił podczas rozmowy 1:1 w ramach EEC Online na sesji zatytułowanej: „Sektor spożywczy – branża strategiczna”, Michał Czerwiński, prezes Purella Superfoods

Purella Superfoods: Kategoria spożywcza dotąd nie była silna w on-linie. Pandemia to zmieni (wideo)
Michał Czerwiński, prezes Purella Superfoods/ fot. PTWP

- Branża spożywcza jest nieco mniej narażona na obecny kryzys niż wiele innych sektorów. Jednak sytuacja związana z COVID-19 dotyka również nas. W sklepach jest znacznie mniej konsumentów niż przed pandemią, kategorie impulsowe sprzedają się gorzej - wylicza Michał Czerwiński.

Jednak jego zdaniem tę nietypową sytuację warto rozpatrywać w kategorii nie tylko wyzwań ale i szans. - Produkty prozdrowotne, takie jak superfoods są obecnie poszukiwane. Konsumenci w pandemii więcej gotują i eksperymentują w kuchni. Dlatego my  szukamy w tej całej sytuacji swoich szans - zapewnia.

Jak pandemia wpłynęła na tendencje żywieniowe i preferencje zakupowe konsumentów? 

- Przede wszystkim kupujemy rzadziej ale więcej. Wybieramy te marki, które znamy i którym ufamy – to widać było od początku pandemii. Klienci chcą spędzać jak najmniej czasu w sklepach, dlatego sięgają po sprawdzone produkty. Jeśli chodzi o preferencje zakupowe – to online – ten obszar biznesu najlepiej się rozwija od początku pandemii. Jestem przekonany, że w dłuższej perspektywie będziemy obserwować znaczący wzrost obrotów w on-linie zarówno w e-commerce sieci handlowych jak i poszczególnych firm. To oczywiście duża szansa na rozwój nowych obszarów biznesu, które dotąd były traktowane nieco po macoszemu. Kategoria spożywcza dotąd nie była zbyt silna w on-linie, ale to najprawdopodobniej się zmieni - twierdzi prezes Purella Superfoods.

Jego zdaniem konsumenci ten nietypowy czas pandemii wykorzystali na edukację. - To moment, w którym każdy z nas chce zadbać o zdrowie, zdrową dietę. W tej sytuacji upatrujemy dużą strategiczną szansę w edukacji konsumentów - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Michał Czerwiński RSS ALERT    /    Purella Superfoods RSS ALERT    /    superfoods RSS ALERT    /    EEC Online RSS ALERT    /    Grupa PTWP RSS ALERT    /    EEC2020 RSS ALERT    /    EEC RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.232.62.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!