• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Purella Superfoods: produkty BeRaw pojawiły się w sieci Dino

- Nasze rozmowy z Dino trwały dość długo. Przekonaliśmy przedstawicieli tej sieci, że produkty z linii BeRAW powinny znaleźć się na jej półkach. Tak też się stało - mówi Artur Gajewski, dyrektor marketingu Purella Superfoods.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-11-2019, 14:15
Purella Superfoods: produkty BeRaw pojawiły się w sieci Dino
fot. Facebook

- Zrobiliśmy specjalna ankietę na grupie ponad 1000 dziewczyn, z której jasno wynikało gdzie kupują produkty, a gdzie chciałyby je robić. Badanie zawierało spontaniczne odpowiedzi a Dino było w pierwszej trójce wymienianych sieci, w których respondentki widziałyby produkty BeRAW. Dodatkowo na pytania pogłębione "dlaczego" najczęściej powtarzającymi się odpowiedziami były: ponieważ sklep Dino znajduje się blisko domu. Dla nas współpraca z Dino jest naturalnym wyjściem naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, z jednej strony heavy i light userów, z drugiej otwarcie się na rynek i pozyskanie nowych klientów, którzy do tej pory nie kupowali lub nie znali linii BeRAW. Grupa docelowa Rossmann i Dino pokrywa się w niewielkim stopniu, w tym upatrujemy największej szansy na sukces i zwiększenie sprzedaży poprzez pozyskanie nowych klientów i brak kanibalizacji pomiędzy tymi kanałami sprzedaży - zapewnia Artur Gajewski.

Po kilku miesiącach rozmów i negocjacji z Dino, 4 batony BeRAW pojawiły się od 1 listopada w ponad 1100 sklepach, czyli w całej sieci Dino, w całym kraju.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Obecnie prowadzimy działania wspierające w social mediach, angażujemy w to naszą ambasadorkę Ewę Chodakowską. Zauważamy pozytywny feedback klientów na wprowadzenie produktów do Dino, liczne komentarze pod postami, instastory etc. Sieć Dino jest bardzo silna w zachodniej Polsce, przede wszystkim w małych miejscowościach, miasteczkach gdzie jest dużo potencjalnych przyszłych klientów. Klienci małych miejscowości również stają się coraz bardziej świadomi, również oczekują produktów o czystej etykiecie, natomiast dostępność do zdrowej, dobrej żywności bogatej w wartości odżywcze jest dużo trudniejsza dla nich niż dla mieszkańców dużych miast. Naszym celem jest dotarcie do masowego klienta z naszymi produktami, stąd współpraca z Dino jest dla nas bardzo ważnym krokiem w tym kierunku - dodaje Gajewski.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!