2018 rok był dla producenta superfoods i przekąsek prozdrowotnych czasem intensywnej pracy, zmian, ustawiania biznesu i budowania dalszej strategii rozwoju, był to czas gigantycznych inwestycji w badania i rozwój oraz ponad dwukrotne powiększenie zespołu. Był to również rok zmiany nazwy i identyfikacji wizualnej firmy. Purella Food zmienia logo i staje się Purella Superfoods, co będzie miało odzwierciedlenie w silnym rozwoju tej kategorii w portfolio firmy od 2019 r.

Polski rynek żywności prozdrowotnej i superfoods mimo, że od jakiegoś czasu jest dużym trendem, to jednak nadal nisza i ciężki kawałek chleba. - Jego wartość jest dość niska, a konkurencja coraz silniejsza. Wymyślenie ciekawych produktów nie jest trudne, wyzwaniem jest utrzymanie ich na rynku i skuteczna sprzedaż - mówi Gajewski. Jednak mimo wszystko rozwój kategorii superfoods przybiera na sile na polskim rynku żywności, rośnie również świadomość konsumentów i ich potrzeby związane z chęcią znalezienia na sklepowych półkach produktów z ponadprzeciętnymi wartościami odżywczymi, które wzbogacą ich dania.

Superfoods dla wszystkich

- W II kwartale 2019 r. wprowadzimy na rynek kilkanaście nowych SKU pod marką Purella Superfoods. Będą to starannie wybrane, certyfikowane produkty. Nie chcemy kierunkować się wyłącznie na półkę ze zdrową żywnością, która często stanowi barierę dla masowego konsumenta. Z naszych badań wynika, że z półki bio/organic/eko ze zdrową żywnością, korzysta niewielka rzesza Polaków. A my uważamy, że superfood powinien być obowiązkowym dodatkiem w każdej kuchni i tak jak przyprawy dostarczają smaku, tak superfoody wartości odżywczych do przygotowywanych dań. To jest nisza, którą chcemy zagospodarować – zapewnia Artur Gajewski.

Bazując na doświadczeniu, jakim jest współpraca z Ewą Chodakowską spółka zdecydowała, że linia superfoods również będzie miała ambasadora, powszechnie znanego i lubianego, związanego z gotowaniem. - Na początku kwietnia odsłonimy wszystkie karty i mamy nadzieje, pozytywnie zaskoczymy. Obecnie dogrywamy ostatnie szczegóły komunikacji. Wprowadzenie tej linii będzie podzielone na dwa etapy, pierwsza część produktów pojawi się na rynku na przełomie kwietnia i maja a druga jesienią - dodaje.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl