- Wprowadzenie zakazu handlu w niedzielę dla takiej firmy jak nasza - czyli zajmującej się dystrybucją produktów świeżych, byłoby na pewno wyzwaniem natury logistycznej, ponieważ  musielibyśmy przestawić całkowicie swoje mechanizmy logistyczne, przygotować się do nowych wyzwań, przede wszystkim do zmiany sposobu dystrybucji, bo odpadłby nam jeden dzień w handlu - mówi Bartosz Szatkowski.

- Dla nas dostawy 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę nie stanowią żadnego wyzwania, jednak wypadnięcie jednego dnia handlowego byłoby dla nas na pewno jakąś barierą - dodał Bartosz Szatkowski.

I zapewnił, że Quiza, jak każdy dostawca sieci handlowych, obawia się wprowadzenia podatku handlowego. - Bo nie wiemy czy sieci same sfinansują ten podatek, czy będą chciały w to angażować w to swoich dostawców - argumentował Bartosz Szatkowski.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl