Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Raport: Sprzedaż majonezu w okresie wielkanocnym wzrasta kilkukrotnie

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 18-03-2013, 13:06
Aż 78 proc. badanych wskazało, że na ich Wielkanocnym stole pojawią się jajka z majonezem - wynika z danych firmy Mosso. Popularne są również sałatka warzywna, pasztet, barszcz biały oraz sernik.

Podstawą świątecznego menu są jajka. Z badań przeprowadzonych przez firmę Mosso wynika, że najczęściej dodajemy do nich majonez (96,3 proc.) lub chrzan (22,22 proc.). Mniejszą popularnością cieszą się sos tatarski (14,8 proc.) oraz sos chrzanowy (5,56 proc.).

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Sprzedaż majonezu w okresie przedświątecznym wzrasta kilkukrotnie. Ponad 90 proc. badanych nie wyobraża sobie bez niego świąt - mówi Tomasz Kwaśniewski, manager Mosso.

Okazuje się, że chociaż jajka królują na świątecznych stołach, to spożywamy ich zaskakująco mało. Z badań firmy Mosso wynika, że zaledwie 7,41 proc. ankietowanych zjada ich ponad 20, a aż połowa tylko około 5.

Badania firmy Mosso pokazały, że pomimo chęci unowocześnienia wielkanocnych dań, Polacy najczęściej wybierają jednak tradycyjne, staropolskie potrawy. Prym wiodą także sałatka warzywna, domowy pasztet, barszcz biały oraz żurek. Świąteczne posiłki dopełniają słodkie serniki, makowce i mazurki.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!