Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Roleski stawia na spokojny rozwój organiczny. Plan na 2016 r. to kolejne kategorie i rynki zbytu

- Priorytetem naszej firmy jest na ten rok dalszy wzrost sprzedaży marki Roleski. Nadal wszyscy pracować będziemy nad zapewnieniem jak największej dostępności naszych wyrobów na terenie całej Polski, chociaż w planach mamy również zdobywanie nowych rynków zagranicznych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski.

Roleski stawia na spokojny rozwój organiczny. Plan na 2016 r. to kolejne kategorie i rynki zbytu
Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego firmy Roleski/ fot. PJ

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 26-01-2016, 11:40

- Wierzymy, że w 2016 roku uda nam się pojawić z marką Roleski w nowych kategoriach spożywczych, jednak w tym momencie projekty te są na etapie studium wykonalności i wraz z zespołem ekspertów odpowiadających za ocenę potencjału rynkowego w poszczególnych jego segmentach oceniamy każdy projekt z osobna. Jeśli chodzi o rozwój, to w tym aspekcie nasze stanowisko pozostaje niezmienne od lat – rozwój organiczny, bez pośpiechu. Skoro firma ma trwać wiecznie, to mamy jeszcze nieco czasu - zapewnia Jakub Kołodziej.

Członek zarządu firmy Roleski zapewnia, że 2015 r. był udany. - Poza wzrostem sprzedaży oraz zwiększeniem dostępności naszych wyrobów na terenie całej Polski, na horyzoncie pojawiły się też nowe, duże projekty. Cieszą poza tym wyniki pracy wkładanej w rozwój świadomości pracowników oraz w zwiększenie ich zaangażowania we wszystkie aspekty życia firmy, nie tylko te związane z ich konkretnymi stanowiskami. Rok 2015 był dla nas ogólnie rokiem wytężonej pracy, nie tylko nad kampanią wizerunkową - dodaje Jakub Kołodziej.

Czy I etap kampanii promocyjnej przyniósł zamierzone efekty? 

- Całość działań wizerunkowych prowadzonych przez firmę Roleski w 2015 roku przyniosła oczekiwane efekty. Mówię zarówno o tej głośnej i zauważonej kampanii zrealizowanej we współpracy z Oliviero Toscanim, jak również o tych nieco mniej spektakularnych i nagłaśnianych działaniach. Co konkretnie przyniosły? Wzrost sprzedaży produktów marki Roleski, zwiększenie rozpoznawalności marki, dotarcie z komunikacją do sporego grona osób spoza branży spożywczej - dodaje.

Obecnie Roleski produkuje rocznie ok. 60-70 tys. ton sosów, swoje moce ocenia na ok. 150 tys. ton. Poza produkcją pod swoją marką, współpracuje również z dużymi międzynarodowymi korporacjami, dla których produkujemy towary na całą Europę pod znanymi markami, jakie istnieją na rynku spożywczym

Roleski, to rodzinna firma, założona w 1972 r.,  jest jednym z największych polskich producentów ketchupów, musztard, majonezów, sosów oraz dressingów w kraju. Firma zatrudnia 350 osób. 

Produkty firmy Roleski są dostępne zarówno w Polsce jak i na rynkach eksportowych, m.in. w USA, Anglii, Francji, Niemczech i we Włoszech. Roleski jest również partnerem biznesowym dla wielu przedsiębiorstw poszukujących wiarygodnych producentów marek własnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jakub Kołodziej RSS ALERT    /    rynek przetworów owocowych RSS ALERT    /    Roleski RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.234.207.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!