Rusza kampania ketchupów Kotlin
W lipcu rusza kampania reklamowa ketchupów Kotlin. Pomidorowa akcja obejmuje telewizję, środki komunikacji miejskiej i Internet. Motywem przewodnim kampanii jest rysowanie ketchupem - czyli dodawanie potrawom smaku i niezwykłości.

W ramach akcji trzy 10-sekundowe reklamy będą emitowane w kanałach ogólnopolskich (TVN, Polsat, TVP), tematycznych (m.in. Discovery, Canal+, TVP Kultura, TVP Seriale, TVP Polonia, Polsat Sport) i informacyjnych (TVP info). Łącznie spoty zostaną wyświetlone ok. 6 tys. razy, ok. 15 mln. konsumentów będzie miało okazję przynajmniej raz zobaczyć reklamę.
Nowa akcja reklamowa prowadzona jest też w portalach i na stronach o tematyce kulinarnej (w portalach: Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, Wp.pl). Na facebookowym fanpage'u marki Kotlin i w serwisie ketchupy.pl udostępnione zostaną gry z nagrodami.
Za kreację kampanii i działania w Internecie odpowiada agencja Brasil, spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Lemon, a zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
