Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ruszyła kampania nowej linii Winiary Pomysł na...

  • Autor: portalspozywczy/pr
  • Data: 05-04-2017, 10:38
W połowie marca wystartowała kampania telewizyjna wspierająca nowe produkty z linii Winiary Pomysł na… Pieczone w sosie. Twarzą kampanii reklamowej została Anna Nowak-\ Ibisz.
Ruszyła kampania nowej linii Winiary Pomysł na...
fot. Facebook

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim pojawią się 3 spoty promujące 3 produkty z nowej linii, w reklamie konsumenci bliżej poznają natomiast dwie z trzech pozycji.

Pierwszy spot reklamuje Pomysł na kotleciki schabowe w sosie z zielonym pieprzem. Natomiast drugi, 15-sekundowy - Pomysł na klopsiki w sosie bolońskim.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!