Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Owoce i warzywa

Rynek superfoods. Konsumenci odkrywają, że zamiast nasion chia mogą spożywać siemię lniane

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2018, 19:54
- Moda na superfoods jest tak naprawdę efektem większej świadomości konsumentów. Żyjemy w czasach, gdy każdy ma szeroki dostęp do informacji, ma także nieskrępowaną niczym możliwość wyrażania swoich poglądów. Konsumenci są więc ciekawi, szukają informacji o tym, co znajduje się na ich talerzu i czują potrzebę, aby po prostu odżywiać się lepiej i zdrowiej. Szukają i wybierają te produkty, które im to obiecują - zapewnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries, w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl.
Rynek superfoods. Konsumenci odkrywają, że zamiast nasion chia mogą spożywać siemię lniane
Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries/ fot. materiały prasowe

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zdanie eksperta duże znaczenie dla rozwoju tej branży miały także wypowiedzi celebrytów, którzy zachwalali zbawienne właściwości niektórych produktów spożywczych.

W Stanach to właśnie za sprawą np. Gwyneth Paltrow spirulina, algi czy też jagody acai z dnia na dzień zyskały na popularności.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • jajnina 2018-01-25 19:22:46

    jak zwykle propaganda zamiast faktów

    Odpowiedz
  • Mika 2018-01-26 14:26:28

    Brawo! Żywność rosnąca najbliżej nas daje nam więcej korzyści niż egzotyczne ciekawostki - i po co przepłacać?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!