Rynek superfoods. Konsumenci odkrywają, że zamiast nasion chia mogą spożywać siemię lniane
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 25-01-2018, 19:54
- Moda na superfoods jest tak naprawdę efektem większej świadomości konsumentów. Żyjemy w czasach, gdy każdy ma szeroki dostęp do informacji, ma także nieskrępowaną niczym możliwość wyrażania swoich poglądów. Konsumenci są więc ciekawi, szukają informacji o tym, co znajduje się na ich talerzu i czują potrzebę, aby po prostu odżywiać się lepiej i zdrowiej. Szukają i wybierają te produkty, które im to obiecują - zapewnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries, w rozmowie z serwisem www.portalspozywczy.pl.
Michał Maciejewski, Strategy Director w agencji Pitted Cherries/ fot. materiały prasowe
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zdanie eksperta duże znaczenie dla rozwoju tej branży miały także wypowiedzi celebrytów, którzy zachwalali zbawienne właściwości niektórych produktów spożywczych.
W Stanach to właśnie za sprawą np. Gwyneth Paltrow spirulina, algi czy też jagody acai z dnia na dzień zyskały na popularności.
Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (2)
jak zwykle propaganda zamiast faktów
OdpowiedzBrawo! Żywność rosnąca najbliżej nas daje nam więcej korzyści niż egzotyczne ciekawostki - i po co przepłacać?
Odpowiedz