Sukcesiliana to nowa marka pizzy w Żabce
Sukcesiliana to nowa marka mrożonej pizzy, stworzona wspólnie przez rapera Kizo, brand MyToSukces, Universal Music Poland oraz producenta mrożonej żywności Freiberger Group.
To pierwsza dostępna w Polsce marka mrożonej pizzy sygnowana przez artystę związanego ze sceną hip-hopową. „Sukcesiliana” to pizza dostępna w dwóch wariantach – BIG CHEESE i EXTRA MEAT BBQ.
Sukcesiliana w Żabce. Jaka cena?
Aktywności promocyjne obejmują spoty digitalowe, działania influencerskie, komunikację w mediach społecznościowych i działania PR. Produkt będzie dostępny w sieci Żabka już od 25.05.2022
Sukcesiliana w Żabce dostępna jest w cenie 13,99 zł za opakowanie 470 g.
Kim jest Kizo od pizzy Sukcesiliana?
Charakterystyczny niski głos, dojrzały wizerunek i nieprzeciętna charyzma sprawiają, że Kizo to prawdziwy fenomen w polskim hip-hopie. Jego największy przebój „Disney” w zaledwie 10 miesięcy przekroczył barierę 100 milionów wyświetleń na YouTube! Do tej pory kariera Kizo zaowocowała 6 albumami długogrającymi, kilkudziesięcioma utworami nagranymi z tuzami polskiej sceny hip-hopowej, własną marką ubrań pod nazwą MY TO SUKCES, a nawet pojedynkami w Fame MMA. Teraz poznajemy go z zupełnie nieoczekiwanej strony. Na zaproszenie Universal Music Poland i firmy Freiberger Kizo udowadnia, że równie dobrze co na muzyce zna się także... na pizzy!
Skąd wziął się pomysł na pizzę Sukcesiliana?
– Nazwa marki „Sukcesiliana” to gra słów, obejmująca odniesienia do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „Sukces”, którego synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą, kariera Kizo – mówi Magda Likus, Brand Partnerships Director, Universal Music Poland.
Pomysł na autorską pizzę sygnowaną nazwiskiem popularnego rapera wziął się z Niemiec, gdzie w 2020 roku Universal Music, wraz z producentem pizzy Freiberger, stworzyli pizzę „Gangstarella” we współpracy z raperem Capital Bra.
– Gigantyczny sukces „Gangstarelli” w Niemczech, gdzie w zaledwie tydzień sprzedało się pół miliona pudełek pizzy i jednocześnie szalona popularność Kizo w naszym kraju, jego poczucie humoru i nieukrywana słabość do pizzy zainspirowały nas do powtórzenia tego sukcesu w naszym kraju. Obecnie Universal Music realizuje lokalną odsłonę projektu również we Francji a w planach są kolejne kraje – dodaje Likus.
Jakie warianty i cenę ma Pizza Sukcesiliana z Żabki?
Marka „Sukcesiliana” to mrożona pizza, powstała z najwyższej jakości jakości składników. Produkt jest dostępny w dwóch wersjach – wegetariańskiej EXTRA CHEESE i mięsnej EXTRA MEAT BBQ. Wariant BIG CHEESE to prawdziwa gratka dla miłośników sera. Aromatyczny sos pomidorowy łączy się z aż pięcioma rodzajami sera – mozzarellą, goudą, edamskim, cheddarem i cheddarem red.
Wersja mięsna „Sukcesiliany” pod nazwą EXTRA MEAT BBQ zawiera dwa rodzaje sera (mozzarella i edamski), szynkę, salami, kawałki pieczonego kurczaka i marynowane papryczki chilli. Bogactwo składników polane zostało sosem BBQ. Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” należy upiec w piekarniku przed spożyciem. „Sukcesiliana” charakteryzuje się większą gramaturą w porównaniu do innych produktów dostępnych na rynku.
– Od zawsze szukając inspiracji patrzyłem na Zachód. Spożywka była naturalnym kierunkiem rozwoju mojego potencjału biznesowego.. Zagraniczni raperzy od dawna rozwijają się na różnych polach i cieszę się, że mogę przecierać te szlaki w Polsce. Wybieram tylko produkty, które osobiście testuję i mimo, że sektor mrożonek jest mocno rozwinięty w naszym kraju, uważam, że wychodzimy na rynek ze świetnym produktem, który broni się jakością, a nie tylko moją ksywą – komentuje Kizo.
Kizo o autorskiej pizzy Sukcesiliana
Autorska pizza Kizo została również wzbogacona o wyjątkową oprawę graficzną pudełka, w które zapakowano produkt. Centralne miejsce zajmuje w niej rysunkowa postać Kizo, komiksowo wystylizowana na „Ojca Sukcesu”. Oprawa graficzna pudełka zawiera także elementy związane z raperem i jego otoczeniem, które z pewnością wychwyci czujne oko fana, takie jak pies Kajtek czy luksusowy samochód. Na pudełku znajdziemy hasło inspirowane utworem Kizo pt. „Nasze Lato”, czyli „Dobra w porcie, w blokach, w kurorcie”, tym razem odnosząca się do uniwersalności pizzy jako pożywnego dania, które łatwo przygotować i skonsumować w różnych miejscach.
– Współpraca z artystą i Universal Music przy tworzeniu pizzy „Sukcesilliana” była dla nas przeżyciem wyjątkowym, pełnym entuzjazmu, kreatywności i dobrej energii. Nieustannie poszukujemy pomysłów, które można wykorzystać, aby nieco na nowo wymyślić mrożoną pizzę i wzbudzić entuzjazm konsumentów – mówi Paweł Rytarowski, Dyrektor Generalny Freiberger Polska Sp. z o.o.
Sukcesiliana Kizo z mocną kampanią promocyjną
Aktywności promujące pierwszą sygnowaną przez popularnego rapera markę mrożonej pizzy w Polsce obejmują spoty digitalowe, komunikację w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok)
oraz działania PR. Wszystkie materiały powstały w ścisłej współpracy z raperem. W ramach kampanii zrealizowano m.in. 60-sekundowy spot ukazujący produkcję pizzy „Sukcesiliana” w tajemniczej lokalizacji pod okiem mistrzów kuchni. W dynamicznie zrealizowanym, nie stroniącym od humoru spocie Kizo osobiście dogląda proces powstawania pizzy i dostarcza gotowy produkt do jednego ze sklepów sieci Żabka.
Właścicielem marki „Sukcesiliana” jest Universal Music Polska. Strategię i kreację marki wraz z Kizo przygotował dział UMG4BRANDS POLAND we współpracy z Markiem Myślickim oraz Małgorzatą Sakowicz. Za produkcję spotów, które powstały we współpracy z działem Digital Innovations & Communication Żabka Polska odpowiada Grupa Kreatywna Cukier, prowadząca komunikację po stornie sieci. Za produkt odpowiada Freiberger Group.
Oba warianty pizzy „Sukcesiliana” będą dostępne w sieci sklepów Żabka na terenie całej Polski już od 25.05.2022
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)