Tan-Viet: Polacy chętnie wykorzystują nasze produkty w tradycyjnych daniach
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 01-06-2016, 15:12
- Chcemy zapewnić konsumentowi dostęp do maksymalnie różnorodnej oferty. Będziemy sukcesywnie rozszerzali portfolio naszych wiodących marek: Vifon i Tao Tao - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Le Thi Anh Phuong, prezes zarządu Tan-Viet International S.A.
Jedną z nowości produktowych Tan-Viet będą dania typu 'lunch box' z mięsem oraz ryżem instant. fot. shutterstock
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jak mówi prezes zarządu Tan-Viet, producent prowadzi wzmożone działania nad innowacyjnymi produktami.
- Niebawem w sklepach pojawi się absolutna nowość: bezglutenowe i niskokaloryczne Noodle Konjac – świetny dodatek do różnego rodzaju dań oryginalnie wywodzący się z Azji, a sukcesywnie zyskujący ogromną popularność w Europie Zachodniej - dodaje Le Thi Anh Phuong.
Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)