Tegoroczne zbiory borówek mniejsze o 30 proc. niż przed rokiem

Dominika Kozarzewska dodaje, że ze względu na uszkodzenia mrozowe zbiory w Polsce były znacznie mniejsze, niż rok temu - oceniamy, że o około 30 proc. Jednak dzięki współpracy z grupami producentów BerryGroup i Elliot w ramach Polish Berry Cooperative, udało nam się zaspokoić potrzeby wszystkich klientów – tłumaczy.
- Sezon zakończyliśmy udziałem w targach Asia Fruit Logistica w Hong Kongu, gdzie spotkaliśmy się z dotychczasowymi klientami i nawiązaliśmy wiele nowych kontaktów z odbiorcami z Azji. Wprowadzona w tym roku przez Polish Berry Cooperative marka BerryGood została doskonale przyjęta na rynku polskim i na kilku rynkach azjatyckich, dzięki czemu będziemy rozszerzać sprzedaż polskich markowych borówek na kolejne kraje tego kontynentu – dodaje Dominika Kozarzewska.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Więcej czytaj w serwisie www.sadyogrody.pl.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Krajowy Plan Odbudowy vs. potrzeby branży owoców jagodowych
-
Postrzeganie owoców i warzyw jako dodatek ogranicza ich konsumpcję (wideo)
-
Czy producenci borówek powinni obawiać się kryzysu?
-
Polacy uwielbiają borówki. Nawet w lutym (wideo)
-
Rynek borówki: Łatwo już było. Rośnie globalna konkurencja
-
Z jakimi problemami zmagają się producenci borówek? (video)
-
Kowalski, Graal na FRSiH: Przedsiębiorstwa muszą być przyjazne dla konsumenta poprzez swoje wartości
-
Producenci borówek: Promujmy jakość owoców (wideo)
-
Polskie Jagody: plony na borówkowych plantacjach zapowiadają się lepiej niż w zeszłym roku
-
Producenci owoców jagodowych łączą siły (wideo)
komentarze (0)