Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ten kto pierwszy zbuduje rozpoznawalną markę owoców czy warzyw może bardzo wiele zyskać

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / sadyogrody.pl
  • Data: 22-06-2017, 09:46
- Zbudowanie marki dla warzyw i owoców ma gigantyczny potencjał na polskich rynku, ponieważ takiej marki w ogóle nie ma, a konsumenci mają potrzebę znajomości brandów. Marka to pewnik jakości - mówi Jakub Bierzyński, prezes zarządu domu mediowego OMD.
Ten kto pierwszy zbuduje rozpoznawalną markę owoców czy warzyw może bardzo wiele zyskać

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Firmy specjalizujące się w produkcji sera i wędlin mają swoje marki, natomiast ta kwestia kuleje w przypadku owoców i warzyw.

- Warzywa i owoce mają kilka cech, które wyróżniają je na plus na tle innych kategorii. Jest to chociażby obietnica zdrowej żywności, co w dobie trendów prozdrowotnych jest bardzo istotne. Co więcej, na korzyść owoców przemawia także to, że np. poszczególne gatunki jabłek różnią się od siebie wyglądem i smakiem, a plasterki szynki czy sera już niekoniecznie - tłumaczy Jakub Bierzyński.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ades 2017-06-22 13:04:01

    zwykłe jabłko jest marką samą w sobie - nie potrzebuje tych dodatkowych ozdobników, przebija wartościami przetworzone produkty fit/slim/light/bogatych w ../zawierających../dostarczających../zaspokajających.., pseudo zdrowych produktów które zawierają niewielką ilość czegokolwiek ijuż są super-ultra-nano wow

    Odpowiedz
  • aga 2017-06-23 09:33:42

    ades - zgadzam się, świeże owoce i warzywa zawsze się obronią i nie potrzebują specjalnej marki. Wystarczy, że pięknie wyglądają i już chcemy je jeść. Inna sprawą jest wyraźna informacja skąd pochodzą, to jest konieczne.

    Odpowiedz
  • fan jablek 2017-06-28 13:27:25

    Budowanie marki w owocach to nie jest tylko ladne opakowanie i dystrybucja ale pracochlonny i czasochlonny proces. Przede wszystkim trzeba wyhodowac odmiane, ktora sie wyroznia walorami smakowymi i wygladem; zastrzec prawa do tej odmiany, a pozniej scisle kontrolowac uprawy i jakosc. Na zachodzie kroluja marki jablek takie jak Junami, Kanzi, Pink Lady itd. Polska ma ogromny potencjal i warunki ale tez sklonnosci do chodzenia na skroty, a przy budowaniu brandu nie moze byc skrotow. Nikt nie kupi zwyklej gali czy szmpiona tylko dlatego, ze jest w ladnym opakowaniu albo z jakiegos regionu. Owoc brandowy musi byc wyjatkowy a jakosc wysoka i powtrazalna.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!