Ten kto pierwszy zbuduje rozpoznawalną markę owoców czy warzyw może bardzo wiele zyskać
- Autor: www.portalspozywczy.pl / sadyogrody.pl
- Data: 22-06-2017, 09:46

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Firmy specjalizujące się w produkcji sera i wędlin mają swoje marki, natomiast ta kwestia kuleje w przypadku owoców i warzyw.
- Warzywa i owoce mają kilka cech, które wyróżniają je na plus na tle innych kategorii. Jest to chociażby obietnica zdrowej żywności, co w dobie trendów prozdrowotnych jest bardzo istotne. Co więcej, na korzyść owoców przemawia także to, że np. poszczególne gatunki jabłek różnią się od siebie wyglądem i smakiem, a plasterki szynki czy sera już niekoniecznie - tłumaczy Jakub Bierzyński.
komentarze (3)
zwykłe jabłko jest marką samą w sobie - nie potrzebuje tych dodatkowych ozdobników, przebija wartościami przetworzone produkty fit/slim/light/bogatych w ../zawierających../dostarczających../zaspokajających.., pseudo zdrowych produktów które zawierają niewielką ilość czegokolwiek ijuż są super-ultra-nano wow
Odpowiedzades - zgadzam się, świeże owoce i warzywa zawsze się obronią i nie potrzebują specjalnej marki. Wystarczy, że pięknie wyglądają i już chcemy je jeść. Inna sprawą jest wyraźna informacja skąd pochodzą, to jest konieczne.
OdpowiedzBudowanie marki w owocach to nie jest tylko ladne opakowanie i dystrybucja ale pracochlonny i czasochlonny proces. Przede wszystkim trzeba wyhodowac odmiane, ktora sie wyroznia walorami smakowymi i wygladem; zastrzec prawa do tej odmiany, a pozniej scisle kontrolowac uprawy i jakosc. Na zachodzie kroluja marki jablek takie jak Junami, Kanzi, Pink Lady itd. Polska ma ogromny potencjal i warunki ale tez sklonnosci do chodzenia na skroty, a przy budowaniu brandu nie moze byc skrotow. Nikt nie kupi zwyklej gali czy szmpiona tylko dlatego, ze jest w ladnym opakowaniu albo z jakiegos regionu. Owoc brandowy musi byc wyjatkowy a jakosc wysoka i powtrazalna.
Odpowiedz