Tomasz Retmaniak, dyrektor Nestlé Nutrition na Polskę, Europę Centralną i Wschodnią - wywiad
- Autor: Paulina Mroziak, www.portalspozywczy.pl
- Data: 23-05-2016, 09:06
W Polsce mamy duży problem z dzietnością. Od 2010 r. liczba urodzeń spada rokrocznie – od 418 tys. urodzeń w 2009 r. do 372 tys. – w 2015 r. Wskaźnik dzietności w Polsce jest nie tylko jednym z najniższych w Europie, ale także i na świecie. To oczywiście ma wpływ na rynek – nie tylko posiłków dla dzieci, ale także na cały rynek spożywczy - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Tomasz Retmaniak, dyrektor Nestlé Nutrition na Polskę, Europę Centralną i Wschodnią.
Tomasz Retmaniak, dyrektor Nestlé Nutrition na Polskę, Europę Centralną i Wschodnią
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Jak wygląda struktura Nestlé Nutrition w Polsce?
Jesteśmy piątym największym rynkiem dla Nestlé Nutrition w Europie. W Polsce posiadamy cztery marki: NAN dla mlek, Nestlé dla kaszek i posiłków, Gerber dla posiłków i soków oraz Bobo Frut dla soków. Gerber należy do Nestlé od 2007 r., kiedy firma ta została kupiona od koncernu farmaceutycznego Novartis.
Dalsza część artykułu (97%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (1)
przecez Tomek pracował w Nutition do 30.04 a w maju wywiad
Odpowiedz