Trwa kampania „Czas na polskie superowoce!”. Sukces borówki powinien mobilizować plantatorów! (wideo)
- Autor: www.portalspozywczy.pl/ pr
- Data: 10-09-2019, 09:25

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Sukces borówki powinien mobilizować plantatorów. Krajowy popyt wzrasta, ale niezbędna jest dalsza edukacja.
- Ludzie nadal nie mają wystarczającej wiedzy na temat tego, czym są borówki, jakie są ich najważniejsze cechy i zalety. Jeśli wszyscy będziemy współpracować, będziemy w stanie zwiększyć świadomość tego produktu i wszyscy na tym skorzystają. Pierwszym celem dla wszystkich powinno być promowanie borówek, a dopiero później promowanie konkretnej marki. Istnieje potrzeba edukacji konsumentów. Ludzie muszą zrozumieć, że istnieją owoce, które można określić jako „superżywność” i że ogólnie owoce jagodowe mają przed sobą przyszłość - mówi Federica Carminati, Project Sales Manager Unitec.
komentarze (0)