Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Owoce i warzywa

Trzeba odróżnić konsumenta świadomego od konsumenta wystraszonego

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 22-12-2017, 17:41
- Konsument wystraszony jest często bombardowany informacjami z mediów, internetu. Mówi mu się: to jest szkodliwe, niedobre, jest tyle chemii w żywności i co my w ogóle jemy. W ten sposób w żaden sposób nie uświadamia się konsumenta, tylko się go straszy albo się z nim gra, nie dając mu tak naprawdę żadnej alternatywy - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Mateusz Kowalewski, prezes firmy Hortimex.
Trzeba odróżnić konsumenta świadomego od konsumenta wystraszonego
Mateusz Kowalewski, prezes firmy Hortimex, fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Mateusz Kowalewski zwraca uwagę, że większość konsumentów nie może sobie pozwolić na przygotowywanie wszystkich posiłków w domu lub jedzenie wyłącznie produktów bio.

- Taki konsument idzie potem do sklepu i znajduje na etykiecie składniki, o których coś słyszał i najpewniej to, że są niedobre. Nie raz czytałem opinie, że ekstrakt drożdżowy na etykiecie to inna nazwa glutaminianu sodu. A ekstrakt drożdżowy to produkt otrzymywany z drożdży, który zawiera naturalny kwas glutaminowy i jest substancją, która nadaje lub podkreśla smak produktu, ale nie jest to glutaminian sodu - dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!