Twarzą kampanii, która ma wpłynąć na wzrost spożycia we wspomnianych krajach tureckich cytrusów stał się najsłynniejszy w Turcji aktor - twarz rodzimych oper mydlanych, który jest bardzo popularny nie tylko w Turcji, ale właśnie w krajach Bliskiego Wschodu.

Zainicjowana kampania potrwa aż do marca 2014 r., a jej pomysłodawcy mają nadzieję na wzrost eksportu tureckich cytrusów poprzez zachęcenie do ich konsumpcji - ostatni czas bowiem zdecydowanie pokazał niekorzystną tendencję w spadku zarówno w eksporcie, jak i
konsumpcji tureckich cytrusów, zwłaszcza z uwagi na europejski kryzys czy trudną sytuację na Środkowym i Bliskim Wschodzie.

Zdaniem tureckich organizatorów, bieżąca kampania ma ogromne szanse zakończyć się sukcesem podobnie jak poprzednia akcja promująca tureckie owoce, której twarzą stał się Tarkan - turecki piosenkarz - dzięki promowaniu tureckich cytrusów z wykorzystaniem jego osoby eksport tych owoców odnotował rekordowy wówczas wzrost o 37%. W 2012 r. wartość eksportu tureckich owoców cytrusowych oszacowano na 132 mln USD.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl