Partner portalu
partner portalu
Owoce i warzywa

Wartość segmentu przypraw mokrych sięga ok. 1,5 mld zł

Pomimo widocznego na rynku FMCG trendu spadkowego, segment przypraw mokrych nadal cechuje się dużym potencjałem, czego dowodem jest m.in. jego wartość szacowana w 2014 r. na około 1,5 mld złotych - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Zbigniew Mojecki, zastępca prezesa ds. handlowych WSP "Społem".

Wartość segmentu przypraw mokrych sięga ok. 1,5 mld zł
Zbigniew Mojecki, zastępca prezesa ds. handlowych WSP "Społem"/ Fot. materiały prasowe

- Spadająca wartość sprzedaży majonezu i musztardy zależy m.in. od wzrostu znaczenia dyskontów, a co za tym idzie również tanich marek własnych, jak i zwiększonego zainteresowania konsumentów opakowaniami o największej pojemności, a więc o najniższej cenie w przeliczeniu na kilogram. Jako firma posiadająca 95-letnie doświadczenie w branży stale obserwujemy rynek i dostosowujemy się do panujących na nim warunków. Jako nieliczni na rynku odnotowujemy wzrosty sprzedaży w tym segmencie, zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym - mówi Zbigniew Mojecki.

Istotne zmiany ekspert dostrzega również w przypadku rynku ketchupów. Analizy dowodzą, że Polacy bardzo chętnie sięgają po tego typu produkty. Co więcej, w ostatnich latach popyt na nie systematycznie wzrasta. 

- Sądzimy, że rynek przypraw mokrych w przyszłości ma szansę na dalszy rozwój. Chociażby w segmencie coraz bardziej popularnej żywności funkcjonalnej oraz zimnych sosów. W związku z powyższym planujemy nowe produkty, które będą wpisywać się w trendy rynkowe - zapewnia Zbigniew Mojecki.

Jednymi z pierwszych artykułów spożywczych WSP „Społem” były ocet spirytusowy oraz musztarda, których masowa produkcja ruszyła w 1932 roku. W kolejnych latach szereg zmian organizacyjnych i strukturalnych fabryki pozwolił na poszerzenie asortymentu. Zakład w 1959 roku rozpoczął produkcję Majonezu Kieleckiego na skalę przemysłową. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

WSP Społem RSS ALERT    /    Zbigniew Mojecki RSS ALERT    /    rynek ketchupu RSS ALERT    /    przyprawy mokre RSS ALERT    /    rynek majonezu RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • bb 2015-10-07 11:53:22
    Ketchup i musztarde przyrzadzamy sami - te ze sklepu sa niezjadliwe.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.98.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!