Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

Wiceprezes Fritar: Marki własne mogą być świetnym uzupełnieniem oferty producenta

Coraz więcej firm decyduje się na sprzedawanie swoich produktów pod marką sieci handlowych. - Marki własne mogą być bowiem doskonałym uzupełnieniem aktualnego asortymentu firmy - twierdzi Jacek Maciejewski, wiceprezes zarządu spółki Fritar.

Wiceprezes Fritar: Marki własne mogą być świetnym uzupełnieniem oferty producenta

Wyjaśnia, że obecność marek własnych jest niezbędna w dzisiejszych czasach i, pomimo niższych zarobków gwarantuje pewny zbyt u odbiorców.

- Marki własne w segmencie produktów mrożonych zajmują znaczącą pozycję. Nagły wzrost ich sprzedaży wynika przede wszystkim z ogromnych różnic cenowych w stosunku do marek producenckich, które mogą wynieść nawet do 50 proc. - mówi Jacek Maciejewski. Jego zdaniem łumaczy to dużą zbywalność tego typu produktów.

Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego Fritar SA w Tarnowie po prywatyzacji, od sierpnia 2001 roku ma status spółki akcyjnej z całkowicie polskim kapitałem. Większościowym udziałowcem jest Regionalne Przedsiębiorstwo Przemysłu Chłodniczego "IGLOKRAK" Sp. z o. o. w Krakowie. Firma współpracuje z plantatorami i rolnikami województwa małopolskiego i województw ościennych, w zakresie pozyskiwania ekologicznych surowców do produkcji wysoko standardowej żywności o naturalnych walorach smakowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Fritar SA RSS ALERT    /    marka własna RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!