Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

WKG: Świadomość konsumentów rośnie i to jest ewolucja bez końca

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 01-10-2019, 13:02
Świadomość konsumentów rośnie i to jest ewolucja bez końca. Świadomość do jedna sprawa, a drugą jest wybór informacji, pozyskiwanie wiedzy. To robi się problematyczne, gdy źródeł informacji jest zbyt dużo – powiedział Filip Hewelke, Development Manager, Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego PEPEES SA podczas debaty „Nowe trendy na rynku żywności”, która odbyła się w ramach Wschodniego Kongresu Gospodarczego.
WKG: Świadomość konsumentów rośnie i to jest ewolucja bez końca
Filip Hewelke /fot. PTWP

Dodał, że trudno filtrować wszystkie źródła informacji. Innym problemem jest czytanie etykiet. Nie każdy produkt oznaczony litera E jest szkodliwy. Czasem jest to tylko kod zupełnie naturalnego produktu, ale konsumenci o tym nie wiedzą – ubolewa Filip Hewelke. Dodał, że świadomość konsumentów zwiększa się wraz ze świadomością zdrowego stylu życia, co prowadzi również do zmiany diety.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Poruszając kwestie rosnącej popularności weganizmu, jasno stwierdził, że czy to się komuś podoba czy nie, człowiek jest mięsożerny. - Nawet WHO podaje, że niezbędna tygodniowa racja mięsna wynosi 500 gram – zauważył Hewelke.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!