Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

WSP Społem: pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce

- Zależy mi przede wszystkim na zrównoważonym rozwoju - tak, aby planowane inwestycje nie wpłynęły na bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstwa - mówi Adam Jamróz, nowy prezes WSP Społem.

WSP Społem: pandemia przyspieszyła rozwój e-commerce
Adam Jamróz, prezes WSP Społem/ fot. materiały prasowe

Autor: MB; www.portalspozywczy.pl
Data: 24-03-2021, 15:33
  • Nowy prezes WSP Społem stawia na efektywność, moce i marketing
  • Zwraca on uwagę,  że pandemia przyspieszyła rozwój rynku e-commerce
  • Adam Jamroz zapewnia, że segment sosów zimnych stabilnie rośnie 

Pod koniec 2020 roku w Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” zaszły ważne zmiany personalne. Rada Nadzorcza wybrała Adama Jamroza na stanowisko prezesa WSP Społem. Dlatego my, Portalspozywczy.pl, pytamy go o priorytety, strategię, konsumenta i potencjał rynku sosów mokrych. 

Jak ocenia Pan rynek majonezu i mokrych przypraw?

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Obecnie polski segment sosów zimnych znajduje się w relatywnie stabilnej sytuacji. Co więcej, w ostatnim okresie nastąpiło lekkie ożywienie popytu na tę kategorię. Trend ten szczególnie widać w przypadku produktów w opakowaniach plastikowych, których sprzedaż wzrasta do kilkunastu procent w skali roku, a zmiany te wynikają głównie z pojawienia się nowego pokolenia konsumentów.

Jaka jest strategia i cele dla WSP Społem?

Najważniejszym dla mnie celem dotyczącym rozwoju spółdzielni jest obecnie rozwój mocy produkcyjnych, poprawa efektywności energetycznej przedsiębiorstwa oraz kontynuacja aktywnych działań w obszarze marketingu. Zależy mi przede wszystkim na zrównoważonym rozwoju - tak, aby planowane inwestycje nie wpłynęły na bezpieczeństwo ekonomiczne przedsiębiorstwa.

Kolejną bardzo ważną kwestią jest wizerunek samej firmy jak i jej produktów. Nasze wyroby znane są na rynku i docenianie przez konsumentów za wysoką jakość składników i unikatowe cechy smakowe. .

Jaki był 2020 r. dla Państwa biznesu? 

Rok 2020 był ogromnym wyzwaniem dla wszystkich przedsiębiorców. Mimo, że branża FMCG była mniej dotknięta tym kryzysem, Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” także odczuła skutek pandemii. Najtrudniejszym i niezwykle wymagającym okresem – przede wszystkim pod kątem logistycznym - był marzec i kwiecień. Mimo wielu utrudnień możemy jednak podsumować, że rok był dla nas udany. Wyniki sprzedażowe pokazały, że popyt na produkty Spółdzielni wzrósł w porównaniu z rokiem poprzednim. Pandemia wyraźnie jednak pokazała, że należy zachować zwiększony margines bezpieczeństwa i brać pod uwagę różne, nieoczekiwane utrudnienia.

więcej informacji:

WSP Społem RSS ALERT    /    Adam Jamróz RSS ALERT    /    Majonez Kielecki RSS ALERT    /    sosy RSS ALERT    /    ketchup RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.88.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!