WSP Społem rusza z kolejną kampanią reklamową Majonezu Kieleckiego
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 20-11-2018, 12:39

W trakcie kampanii telewizyjnej, która potrwa od 1 do 23 grudnia 2018 roku, wyemitowane zostaną spoty reklamowe w wersji 15” i 30”sec. Nie zabraknie również bilbordów sponsorskich, które zachęcać będą do obejrzenia konkretnych programów. Materiały reklamowe pojawią się w najpopularniejszych kanałach telewizyjnych m.in. w TVN i TVP.
WSP „Społem” wykorzystuje w swojej kampanii także inne narzędzia promocyjne takie jak lokowanie produktu, reklamy internetowe, współpraca z influencerami w social mediach oraz outdoor w wybranych miastach. Wszystkie aktywności związane z kampanią grudniową będą wspierane działaniami public relations.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Kampania ruszy już 1 grudnia 2018 roku. Jej celem jest podkreślenie wizerunku Majonezu Kieleckiego jako produktu tradycyjnego, o wysokiej jakości, którego jak co roku nie może zabraknąć wśród dodatków do bożonarodzeniowych potraw.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Winiary vs. Kielecki: Który majonez wygrał przed Wielkanocą?
-
Ten majonez budzi najwięcej dobrych emocji w sieci. To nie Kielecki ani Winiary
-
Rynek majonezu. Winiary liderem w aż 11 województwach
-
Czytaj Skład: który majonez jest najlepszy?
-
Producent Majonezu Kieleckiego: Jesteśmy dumni z drugiego miejsca
-
casualowy piątek
Kielecki vs Winiary: majonezowe pojedynki powracają przed Wielkanocą
-
Koniec z musztardą "rosyjską". Zmieni nazwę na "ostrą"
-
Konsumencki bojkot zaszkodzi właścicielowi marki Winiary? Nestle w ogniu krytyki
-
Biedronka przygotowała kampanię, w której występują pracownicy sieci
-
Topowy polski piłkarz w kampanii eko warzyw i owoców
komentarze (0)