Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Owoce i warzywa

WSP Społem: Stawiamy na bezpieczeństwo i szerszą dystrybucję

- Firmy i klienci zdążyli przystosować się do życia w zmienionej rzeczywistości. Dlatego też, szczególną wagę przykładamy do bezpieczeństwa produkcji, logistyki oraz poszerzenia dystrybucji - mówi Adam Jamróz, prezes WSP Społem.

WSP Społem: Stawiamy na bezpieczeństwo i szerszą dystrybucję
Adam Jamróz, nowy prezes WSP Społem/ fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 08-04-2021, 10:57
  • Nowy prezes WSP Społem - Adam Jamróz - precyzuje cele na 2021 rok. Sa to: bezpieczeństwo produkcji i logistyki oraz poszerzenie dystrybucji.
  • Jego zdaniem polski segment sosów zimnych znajduje się w relatywnie stabilnej sytuacji. W ostatnim okresie nastąpiło lekkie ożywienie popytu na tę kategorię.
  • Trend ten szczególnie widać w przypadku produktów w opakowaniach plastikowych.

- W związku z pandemią i z ograniczeniami z niej wynikającymi, w tym roku spodziewamy się dalszego zwiększenia udziału rynku e-commerce. Dlatego zamierzamy zintensyfikować działania skierowane do ostatecznego konsumenta bezpośrednio w świecie wirtualnym. Nasze działania chcemy dostosować do oczekiwań klientów, będziemy się tym także kierować przy podejmowaniu decyzji o rozszerzeniu portfolio produktów. Wprowadzenie nowości jest jednak uzależnione od sytuacji na rynku - zapewnia Adam Jamróz.

Jego zdaniem obecnie polski segment sosów zimnych znajduje się w relatywnie stabilnej sytuacji. Co więcej, w ostatnim okresie nastąpiło lekkie ożywienie popytu na tę kategorię. Trend ten szczególnie widać w przypadku produktów w opakowaniach plastikowych, których sprzedaż wzrasta do kilkunastu procent w skali roku, a zmiany te wynikają głównie z pojawienia się nowego pokolenia konsumentów.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Prezes WSP Społem zwraca uwagę, że w czasie pandemii zmieniło się podejście konsumentów do zakupów. - Większą popularność zyskały sklepy internetowe, ponieważ to właśnie tam wielu klientów zaczęło kupować produkty spożywcze. Nie było to jednak dla nas dużym zaskoczeniem, ponieważ rynek e-commerce od dłuższego czasu budzi nasze zainteresowanie. W ostatnim okresie czasu rozwój tego kanału dystrybucji po prostu bardzo przyspieszył. Zmiany preferencji zakupowych, które wynikają z sytuacji epidemiologicznej, stały się  silnym impulsem do wzrostu. Dlatego  sukcesywnie rozwijamy współpracę z partnerami z obszaru e-commerce, z którymi umowy zostały podpisane jeszcze przed pandemią. Aktywnie staramy się także pozyskiwać nowych. Duży nacisk kładziemy na dotarcie bezpośrednio do konsumentów, dlatego konsekwentnie realizujemy działania promocyjne – ze szczególnym uwzględnieniem internetu - dodaje prezes.

Przetwory - sprawdź oferty na gieldarolna.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Jamróz RSS ALERT    /    WSP Społem RSS ALERT    /    majonez RSS ALERT    /    sosy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.174.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!