16 listopada pod hasłem „Krewetki w najlepszym wydaniu” ruszyła pierwsza kampania outdoorowa marki MyFood, a zarazem pierwsza kampania poświęcona Krewetkom. W Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Lublinie pojawiły się plakaty reklamujące nową linię mrożonych dań gotowych MyFood – Krewetki z masełkiem czosnkowym, Krewetki z masełkiem koperkowym i Krewetki z masełkiem cytrynowym z chili.

Kampanii towarzyszyć będą promocje cenowe produktów marki w największych sieciach handlowych.

MyFood chce skorzystać z rosnącej popularności owoców morza wśród polskich konsumentów. Dania gotowe z krewetkami dodatkowo wpisują się także w trend convenience, który zakłada szybkie i wygodne przygotowywanie posiłków w domu.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl