Aromaty wspierają innowacje w branży spożywczej
- Autor: Magdalena Brzózka
- Data: 05-01-2012, 13:58

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zdaniem Marka Moczulskiego, niezależnego eksperta i doradcy, byłego prezesa spółki Mieszko SA, rozwój rynku dodatków do żywności, w tym aromatów, jest uzależniony od tempa wzrostu poszczególnych segmentów sektora spożywczego. Zupełnie inna dynamika występuje w branży napojów, a inna w przemyśle cukierniczym.Rozwojowy rynek
Zdaniem ekspertów, rynek aromatów spożywczych będzie się rozwijał. - Sektor ten jest stabilny. Rok 2011 nie przyniósł radykalnych zmian - twierdzi Marek Moczulski. Jak dodaje, globalne koncerny mają dominującą pozycję, ale co najmniej kilka polskich podmiotów radzi sobie dobrze w tej w branży. - Perspektywy rozwoju są w dużej mierze pochodną sytuacji w poszczególnych segmentach rynku - twierdzi Marek Moczulski.
komentarze (1)
Michałku...a jesteś pewien ze tego dotrwasz ? bo jak znam firmę Etol ( a uwierz mi - znam :))to jak Zbysiu poczuje zagrożenie to podziękuje ci za współprace :) w końcu ma wsparcie Petera ( po coś go Drobez trzyma prawda ?) a wiedzy nijakiej za grosz - wiec każdy kto ma jakieś pojęcie o branży prędzej czy później jest niewygodny - bo przecież możesz zająć wygodną posadkę do której Mr. M już się przyzwyczaił pocieszę cie że nie ty pierwszy i nie ostatni - zresztą co będę tłumaczyć - jak jeździsz po klientach a lubią cie i szanują to powiedzą ci prawdę prosto w oczy - lepiej miej w pogotowiu inną ofertę pracy Pozdr.
Odpowiedz