Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Napoje

Aromaty wspierają innowacje w branży spożywczej

  • Autor: Magdalena Brzózka
  • Data: 05-01-2012, 13:58
Światowy rynek aromatów spożywczych rośnie w tempie ok. 3,5-4 proc. rocznie. W 2010 roku jego wartość wyniosła 7,35 mld dol. i był to największy segment branży dodatków do żywności.
Aromaty wspierają innowacje w branży spożywczej

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zdaniem Marka Moczulskiego, niezależnego eksperta i doradcy, byłego prezesa spółki Mieszko SA, rozwój rynku dodatków do żywności, w tym aromatów, jest uzależniony od tempa wzrostu poszczególnych segmentów sektora spożywczego. Zupełnie inna dynamika występuje w branży napojów, a inna w przemyśle cukierniczym.

Rozwojowy rynek

Zdaniem ekspertów, rynek aromatów spożywczych będzie się rozwijał. - Sektor ten jest stabilny. Rok 2011 nie przyniósł radykalnych zmian - twierdzi Marek Moczulski. Jak dodaje, globalne koncerny mają dominującą pozycję, ale co najmniej kilka polskich podmiotów radzi sobie dobrze w tej w branży. - Perspektywy rozwoju są w dużej mierze pochodną sytuacji w poszczególnych segmentach rynku - twierdzi Marek Moczulski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (1)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • były na szczęście pracownik 2012-02-14 22:01:16

    Michałku...a jesteś pewien ze tego dotrwasz ? bo jak znam firmę Etol ( a uwierz mi - znam :))to jak Zbysiu poczuje zagrożenie to podziękuje ci za współprace :) w końcu ma wsparcie Petera ( po coś go Drobez trzyma prawda ?) a wiedzy nijakiej za grosz - wiec każdy kto ma jakieś pojęcie o branży prędzej czy później jest niewygodny - bo przecież możesz zająć wygodną posadkę do której Mr. M już się przyzwyczaił pocieszę cie że nie ty pierwszy i nie ostatni - zresztą co będę tłumaczyć - jak jeździsz po klientach a lubią cie i szanują to powiedzą ci prawdę prosto w oczy - lepiej miej w pogotowiu inną ofertę pracy Pozdr.

    Odpowiedz

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!