Biedronka bardziej wpływowa niż telewizja
- Autor: Łukasz Stępniak
- Data: 17-04-2013, 12:15

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Biedronka ustępuje wielkością jedynie koncernom energetycznym: PKN Orlen, Lotos i PGE. Jest szansa na miejsce w pierwszej trójce?
Rankingi są ważne, ale mają to do siebie, że często nie są w stanie pokazać tego, co dana firma robi i na jakim etapie rozwoju się znajduje. To, co dla nas najważniejsze, to ponad 3,5 mln wizyt klientów w naszych sklepach każdego dnia. W efekcie zanotowaliśmy ponad 1 mld wizyt klientów w sklepach Biedronka w 2012 r. To daje potężną siłę do dalszego działania. Naszym celem nie jest bycie trzecią czy drugą firmą w Polsce, naszym głównym celem jest zwiększanie liczby klientów odwiedzających nasze sklepy. Z tej perspektywy widzimy ciągle duże możliwości rozwoju. Oczywiście, z tym wiążą się też inne ambicje. Chcemy nadal dynamicznie się rozwijać, mamy jasny plan, który zakłada osiągnięcie ponad 3000 sklepów Biedronka do 2015 r. Jednak na 2015 r. nasze plany się nie kończą, będziemy nadal inwestować, otwierać nowe sklepy, szukać nowych możliwości rozwoju. Będziemy pracować nad rozwojem naszego asortymentu, nad jakością naszych produktów, a także nad tym, aby wzmacniać pozycję lidera cenowego.
komentarze (2)
Panie Tomaszu Suchański. (Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji) pracownikom Biedronek 13-tki.Te pieniądze pomagały eilodzietnym rodzinom wyjść z dołka finansowego. Czy jest Pan ze swoivh pracowników zadowolony.To czego tego nie widać.Z wyrazami szacunku. Pracownik z rodziną.
OdpowiedzBiedronka to fajans
Odpowiedz