Doradca od opakowań
- Autor: Magdalena Brzózka
- Data: 21-03-2016, 09:23

Producenci opakowań tekturowych dla żywności w różnym zakresie wspierają swoich klientów, oferując im szeroko rozumiane doradztwo. Praktycznie wszyscy oferują usługi projektowania, przygotowania prototypów, testowania. Niektórzy oferują także możliwość badań jakościowych, m.in. mierzenia parametrów tektury. - W DS Smith poszliśmy dalej. Prowadzimy dla klientów i potencjalnych klientów warsztaty, których celem jest ukazanie sytuacji w całym łańcuchu dostaw, gdzie lepsze decyzje dotyczące opakowań mają wpływ na sprzedaż i koszty klientów. Często te zmiany nie wpływają na koszt opakowania. Podczas warsztatów zwracamy uwagę m.in. na wymagania różnych kanałów dystrybucji wobec opakowań i uświadamiamy, jak te wymagania przekładają się na sprzedaż. Klienci nie mają pełnej kontroli nad swoim produktem po tym, jak opuszcza on ich fabrykę lub magazyn, a my mamy wiedzę na temat funkcjonowania współczesnego łańcucha dostaw w FMCG i możemy pomóc firmom znacznie zredukować niektóre ryzyka - zapewnia Robert Lis, marketing manager DS Smith.
komentarze (0)