Ekspansja zagraniczna: Chiny - rynek dla cierpliwych
- Autor: Paulina Bełżecka
- Data: 18-01-2012, 09:47

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Głównymi przewagami konkurencyjnymi Chin jest na pewno wielkość rynku i jego potencjał rozwojowy. - Chiny poprzez posiadaną liczbę mieszkańców, których poziom życia stale wzrasta, stanowią bardzo atrakcyjny rynek zbytu. Wiodące marki zagraniczne są już tam obecne i podkreślają wysokie korzyści wynikające z bycia na tym rynku. Jeśli polskie firmy również się tam ulokują, nie ma powodu, by w ich przypadku było inaczej - mówi Mariola Szwaj, dyrektor ds. handlowych w firmie Verico Experts.Po pierwsze determinacja
Analitycy oceniają, iż rynek chiński, z ponad miliardem konsumentów i wciąż rosnącą klasą średnią, jest idealnym punktem docelowym dla wielu produktów spożywczych. - Dla przykładu, w zeszłym roku konsumpcja wieprzowiny w Państwie Środka sięgnęła 50 mln ton, z czego niecały milion pochodził z importu - mówi Artur Siejka, analityk rynku chińskiego z firmy EastLink Consulting.
komentarze (0)