Etykieta prawdę ci powie...
- Autor: Paulina Mroziak
- Data: 18-10-2013, 14:45

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Już teraz firmy spożywcze i projektanci opakowań nie ograniczają się jedynie do "ślepego" przestrzegania przepisów - umieszczają na etykietach także inne, ich zdaniem, potrzebne konsumentom dane. To często oznacza chaos, a w efekcie problemy z odczytaniem i zrozumieniem treści i dezinformację.
Obecnie opakowania towarów spożywczych posiadają niezliczoną ilość elementów i informacji. Etykieta w momencie zakupu produktu spożywczego jest, a właściwie ma być, największym źródłem informacji o danym towarze.
Jak podkreślają eksperci, podstawowa zasada znakowania mówi, że informacje na opakowaniu żywności nie mogą wprowadzać konsumenta w błąd.
- Informacje o tym, co jemy, odgrywają kluczową rolę w naszym codziennym życiu i taka również powinna być etykieta - czytelna, zrozumiała, estetyczna, nieprzeładowana treścią i kolorem - mówi Ewa Ostrowska, konsultantka branży opakowaniowej.
komentarze (0)