Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Handel

Hipermarkety - rewolucja albo śmierć

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 15-03-2012, 14:08
Hipermarkety tracą klientów, zaczęły przegrywać z ulokowanymi po sąsiedzku supermarketami i dyskontami. Sieci Tesco, Carrefour postawiły na ucieczkę do przodu, wprowadzając głębokie zmiany.
Hipermarkety - rewolucja albo śmierć

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Tesco wprowadziło na nasz rynek koncept hipermarketu Tesco Extra, Carrefour uruchomił hybrydę konceptu Carrefour Planet i hipermarketu dyskontowego, Real konsekwentnie remontuje i odświeża swoje sklepy, tak aby były bardziej przyjazne i atrakcyjne dla klientów. Sieci E.Leclerc i Auchan nie zdecydowały się na znaczne zmiany, stawiając głównie na ceny. Nie dziwi to w przypadku Auchan, który ze względu na odmienny koncept biznesowy (własne parki handlowe) nie musi w tak radykalny sposób reagować na to, co się dzieje na rynku. Można się jednak spodziewać, że i tutaj będziemy obserwować kolejne zmiany, np. uruchamianie mniejszych formatów.

Koniec hipermarketów?

Rok 2011 dla handlu detalicznego w Polsce nie był najlepszy. W I kw. po raz pierwszy od 8 lat zanotowano spadek wartości sprzedaży produktów FMCG. Oczywiście wyniki sieci były różne w zależności od formatu, w jakim dany operator handlowy działa.

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!