Idealny związek dostawcy i restauratora
- Autor: Anna Wrona
- Data: 28-03-2017, 12:27

Przedstawicie gastronomii zwracają uwagę przede wszystkim na terminowość i ciągłość dostaw. Te, wydawałoby się, oczywiste czynniki są bolączką wielu restauratorów, ale też częstym powodem zrywania współpracy z nierzetelnym dostawcą. Dla szefów punktów gastronomicznych kluczową sprawą jest własna wiarygodność, a tej nie da się wypracować bez pomocy dostawcy. Jak przyznaje Natalia Lewandowska z Fusion Gusto, firmy zajmującej się dostawą ziół, kwiatów jadalnych, kiełków, oliwek, egzotycznych owoców i warzyw do punktów gastronomicznych, dla szefa kuchni nie ma gorszego scenariusza niż wprowadzenie do karty produktu, który nagle staje się niedostępny. W gestii dostawcy leży więc takie zarządzanie i przekazywanie informacji o produkcie, by nie doprowadzić do sytuacji, w której jego klient zawodzi swoich klientów.
komentarze (1)
co za portal juz nawet nie mozna sobie spokojnie poczytac bez logowania to jest skandal na skale europejska nie pozdrawiam zdzislaw
Odpowiedz