Innowacje mogą wspierać eksport polskiej żywności
- Autor: Łukasz Stępniak, Rafał Więckiewicz
- Data: 27-10-2015, 21:05

PARP bardzo mocno zaangażowała się w promocję Polski i polskich produktów na Expo 2015 w Mediolanie, czy to oznacza, że agencja jeszcze mocniej niż dotychczas będzie wspierać branżę żywnościową?
Włączenie się w tematykę rolno-spożywczą, wiąże się z Expo 2015 w Mediolanie, które dotyczy problemów żywności i wyżywienia.
Jedzenie oraz produkty rolno-spożywcze przewijają się w prezentacjach wszystkich krajów. Nie jest tak, że PARP codziennie znajduje się poza sektorem rolno-spożywczym.
W programach operacyjnych finansowanych z funduszy strukturalnych część firm nie może być beneficjentami ze względu na prowadzoną działalność. Mogą natomiast korzystać z programu rolnego. Jest to naturalna, stworzona przez przepisy europejskie granica. Inne działania PARP, w przypadku których tej linii demarkacyjnej nie ma, wspierają branżę spożywczą. Ważna jest tutaj między innymi promocja gospodarcza. Od wielu lat organizujemy i bierzemy udział w targach związanych z sektorem rolno-spożywczym. Organizujemy spotkania przedsiębiorców, od długiego czasu jesteśmy obecni na targach spożywczych.
komentarze (0)