Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Handel

Konsumenci napędzają innowacje

  • Autor: Regina Maiseviciute Haydon
  • Data: 25-05-2015, 15:00
Liczba produktów żywnościowych i napojów z oświadczeniem o wygodnym opakowaniu ciągle się zwiększa. Konsumenci coraz częściej doceniają opakowania, które nie tylko zapewniają bezpieczeństwio produktu, ale także są funkcjonalne i komfortowe w użyciu.
Konsumenci napędzają innowacje
Fruktajl firmy Maspex, fot. Maspex

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Opakowanie odgrywa kluczową rolę w kategoriach żywności i napojów, zapewniając odpowiednią ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, jak też przyciągając uwagę konsumentów na półce sklepowej. Ponadto, w czasach, kiedy żywność staje się coraz droższa, a eksperci uprzedzają o potencjalnym jej niedostatku, rola opakowania staje się jeszcze bardziej istotna, ponieważ może pomóc konsumentom w ograniczaniu marnotrawienia żywności, jak też w zaoszczędzeniu pieniędzy.

Opakowanie jest integralną częścią produktu i mediatorem pomiędzy producentem i konsumentem. Przekazuje nie tylko informacje o produkcie, ale też sprawia, że produkt jest łatwy w użyciu, ma estetyczny wygląd lub spełnia wymagania społecznej odpowiedzialności.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!