Logistyka mrożonek ma dobry klimat
- Autor: Roman Wieczorkiewicz
- Data: 19-05-2016, 10:34

Głównym czynnikiem wzrostu rynku logistyki produktów mrożonych jest wzrost szeroko rozumianego rynku produktów mrożonych. Według przewidywań analityków, w kolejnych latach znaczenie dań mrożonych i gotowych będzie miało tendencję wzrostową. Segment mrożonek rozwija się w Polsce intensywnie, co prawda nadal bardzo odstajemy od standardów europejskich, jednakże widoczne jest zwiększenie spożycia mrożonek. - Z perspektywy operatora logistycznego widoczny jest wzrost transportowanych wolumenów towarowych. Konsumenci w Polsce zaczynają doceniać produkty mrożone oraz łatwość przygotowania dań gotowych. Warto podkreślić, że produkty mrożone nie tracą znacząco na wartości odżywczej oraz jakości poprzez mrożenie, a wręcz odwrotnie, okazuje się, że zawierają większą ilość wartościowych składników niż świeże warzywa, które nie są przechowywane w odpowiednich warunkach i temperaturze - mówi Marcin Szlęzak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Frigo Logistics.
komentarze (0)