Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biznes i technologie

Logistyka mrożonek ma dobry klimat

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 19-05-2016, 10:34
Logistyka produktów mrożonych ma przed sobą dobre perspektywy, ale nie jest to biznes dla wszystkich - wymaga większej wiedzy i nakładów.
Logistyka mrożonek ma dobry klimat

Głównym czynnikiem wzrostu rynku logistyki produktów mrożonych jest wzrost szeroko rozumianego rynku produktów mrożonych. Według przewidywań analityków, w kolejnych latach znaczenie dań mrożonych i gotowych będzie miało tendencję wzrostową. Segment mrożonek rozwija się w Polsce intensywnie, co prawda nadal bardzo odstajemy od standardów europejskich, jednakże widoczne jest zwiększenie spożycia mrożonek. - Z perspektywy operatora logistycznego widoczny jest wzrost transportowanych wolumenów towarowych. Konsumenci w Polsce zaczynają doceniać produkty mrożone oraz łatwość przygotowania dań gotowych. Warto podkreślić, że produkty mrożone nie tracą znacząco na wartości odżywczej oraz jakości poprzez mrożenie, a wręcz odwrotnie, okazuje się, że zawierają większą ilość wartościowych składników niż świeże warzywa, które nie są przechowywane w odpowiednich warunkach i temperaturze - mówi Marcin Szlęzak, dyrektor ds. rozwoju biznesu Frigo Logistics.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!