Mrożone desery są w cenie... coraz wyższej
- Autor: Weronika Pietrykowska
- Data: 13-07-2009, 09:53

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Iak wynika z danych firmy Nielsen, od lutego 2008 r. przez rok sprzedaż ilościowa lodów wzrosła w Polsce zaledwie o 0,6 proc. Warto jednak zwrócić uwagę na wartość tego ryn-óra na koniec stycznia 2009 r. wynosiła już 1,13 mld zł. To o 13,1 proc. więcej niż rok wcześniej.
- Coraz częściej Polacy wybierają lody z segmentu premium i superpremium - potwierdza Agnieszka Cisło, senior product manager w dziale Lodów Nestlé Polska. Trend ten dotychczas znany był nam raczej z wysoko rozwiniętych rynków zachodnich, teraz wchodzi do Polski. - Zmieniają się zwyczaje zakupowe. Pomimo spodziewanego kryzysu, Polacy pozwalają sobie na zakup produktów lepszych jakościowo, za które są w stanie zapłacić więcej - taka odrobina luksusu w granicach rozsądku - zauważa Agnieszka Cisło. Dlatego firmy wprowadzają urozmaicone smaki, nowe dodatki, atrakcyjne opakowania. Jednocześnie w sklepach pojawiają się lody z segmentu premium o klasycznych smakach. Czy to wynik tego, że...
komentarze (0)